Gå til innhold

3 åring gnikker seg over alt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei lita på 3 år som har begynt å snikke underlivet på alt hun kommer over,bamser ,stoler og alt.Og veldig ofte men bare når jeg er her.har sagt til henne at hun bare må gjøre det alene eller når jeg er her. men ikke i barnehagen el når pappan er her for han syns det er så merkelig og blir brydd...hva sier dere andre til barna som gjør dette.vet jo at det er vanlig men vet ikke helt hva jeg skal si til henne...spurte om hun gjorde det fordi det var godt eller om det var for at det klødde...men hun svarte at bare for det er godt. hva sier dere andre da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det høres greit ut å si til barnet at sånn gnikking gjør man privat. Det er i hvert fall det vi sier til sønnen vår som synes det er morsomt å leke med tissen sin.

Skrevet

Man må være ærlig å si det som det er, ikke kjefte på barnet osv... Hvis de begynner å føle skam over dette så kan det ødelegge for dem seinere!!

Så si vennen jeg vet at du synes det er godt å gjøre slik, men hvis du skal gjøre det så må du gå på rommet ditt eller på badet feks.

Og hvis hun da alltid er på rommet sitt :P for å gjøre det så må man si at vennen jeg skjønner at det er godt, men man gjør dette etter man har lagt seg feks

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...