Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #1 Skrevet 15. desember 2010 Jeg er så trøtt og sliten fordi jeg sover helt elendig på natten, og det selv om ungen sover kjempe godt. Jeg ORKER ikke å rydde hver dag. Jeg klarer det bare ikke. Jeg vasker litt tøy og setter på oppvaskmaskina(som må gjøres sånn 3 ganger om dagen fordi oppvaskmaskinen er BITTELITEN og fordi mannen tar nytt glass og ny kopp hver gang han henter seg noe å drikke eller lager kaffe). Og nå er han syk. Og ligger på sofaen hver dag og klager og er døden nær pga vondt i halsen.. Også ser han på rotet og sier at nå må jeg ta meg sammen og rydde her. Fordi jeg går hjemme hver dag. Mens han selv kan bare sette seg foran pcen når han kommer hjem fra jobb og slenger ting fra seg overalt! Jeg har ei jente på 11 mnd som elsker å slenge lekene sine rundt seg overalt og da nytter det ikke å rydde før om kvelden når hun har lagt seg. Også er det like ille neste morgen. Jeg gir nesten opp.. Fordi uansett hva jeg gjør for å prøve å holde det litt ryddig er det to stk her i huset som gjør STIKK MOTSATT! Jeg blir gal! Jeg orker ikke å se på rotet, men jeg orker heller ikke rydde. Jeg har mest lyst til å bare stikke fra alt sammen..
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #2 Skrevet 15. desember 2010 Det er bare å puste dypt inn, og godta rotet. Si at du vet det er i en periode, nå skal du slappe av en liten stund. Det gjorde vi når vi var full av sykdom. Det går over, du kan rydde siden, tar ikke så lang tid å få huset i orden igjen, stress ned hvil deg, ignorer rotet, og det går over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå