Gå til innhold

Er det noen som bruker denne? Babysense II - Pustemonitoren

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg venter nå barn nr 3 og merker bekymringene over at noe skal skje med barna mine øker hver dag.

Tenkte derfor å anskaffe meg Babysense II - Pustemonitoren til babyen kommer.

Er det noen som har noen erfaring med denne? Eller er jeg overhysterisk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mulig at du er hysterisk, men skaffer du deg en pustemonitor så kommer du til å slappe mye bedre av. Og det har både du og barnet godt av:)

Jeg hadde en sånn til barna mine og er glad for det.

Skrevet

jeg har hatt denne babyense II pustemonitoren til vårt første barn, var kjempeherlig å kunne SOVE gjennom natta istedenfor å være bekymra for om babyen pustet...MEN MEN MEN....etter noen mnd oppdaget vi MUGG(som følge av denne pustemonitoren) I madrassen...masse mugg, akkurat der disse platene til monitoren hadde ligget..måtte kjøpe ny madrass, tenk at snuppa hadde ligget i et halvt år med mugg i madrassen(var en helt ny madrass og helt ny seng med sprinkler...)...kjempe skummelt..

har sendt mail til de som jeg kjøpte den hos og de skulle ta dette videre, venter enda på mail fra hovedleverandøren jeg...

Skrevet

Ja, jeg har brukt den på begge mine. Fikk meg til å ikke være hysterisk, så det hjalp jo sånn sett. Jeg oppdaget også mugg, men fant ut at det var vår egen feil, måtte jo tenkt på at det ble tett. Så vi lagde minst like mange til i bunnen og etter kom det ikke igjen. Ble også flinkere til å lufte madrassen og bruke motsatt side når jeg øa den ned igjen. Med lufte mener jeg å sette den på høykant på dagtid.

Skrevet

men vi hadde kjempeåpent under senga der hvor monitoren lå, mange tynne sprinkler...men var visst ikke nok:S men de burde jo advare mot sånt(særlig siden dem som kjøper den er i ammetåke hehehe)...

Skrevet

Ja, jeg har brukt babysense til begge mine små, og føler ikke jeg er hysterisk av den grunn. Den forhindrer ikke krybbedød, men den gir deg varsel om at noe er galt.

Vi har aldri hatt falske alarmer på denne, men ved feil bruk KAN alarmen gå uten at noe er galt med babyen.

Uansett sov jeg mye bedre ved bruk av denne, jeg er veldig glad for at jeg hadde en sånn da de var små. Litt styr og pakke den med seg ved helgeturer o.l men ellers bare positive ting og si om denne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...