Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #1 Skrevet 15. desember 2010 Er bare sååå lei å høre det evige gnålet om at "vi" er feite, og late... Han skal ha det til å høres ut som at det bare gjelder meg, men det gjør det ikke altså. Men fra morgen til kveld er det et evig mas om at det ikke hjelper å ligge på sofaen hele dagen, og at man bare blir latere av det, og at man blir feitere av det.. og høyt blodtrykk skyldes bare at man er feit og lat og har dårlig livsstil... har 17 dager igjen til termin, og føler at jeg har nok med å være høygravid, ha bekkenløsning, og div. andre gravidplager som halsbrann, hovne ben og humørsvingninger. At han ikke bare kan holde kjeft og drite i den jævla vekta og den late dårlige livvstilen vår akkurat nå, og la meg gå gravid i fred!!!! Faen altså, blir så jævla irritert!!! Sorry, måtte bare få det ut, da ingen ser ut til å forstå min situasjon her hjemme!!!!!
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #2 Skrevet 15. desember 2010 Ja dette var jo en positiv og støttende mann. Selv om han uttrykker seg svært umodent så er han kanskje bare bekymret for deg. Men nå det er sagt så hadde jeg tent på alle plugger om min mann snakket slik til meg.
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 15. desember 2010 #3 Skrevet 15. desember 2010 Når jeg leste dette ble jeg provosert på dine vegne og kjente at jeg hadde lyst til å si, fortsatt på dine vegne: "Vel, jeg er høygravid og bærer rundt på en flere kilos unge, morkake, fostervann, har bekkenløsning, klarer knapt å bøye meg ned og sover elendig om netten på grunn av halsbrann. Alt samen fordi VI har bestemt oss for å få barn og JEG må lide for det, så at JEG er såkalt lat er da ikke noe rart, men hva faen er DIN unnskyldning?"
3 nøtter til Askepott Skrevet 15. desember 2010 #4 Skrevet 15. desember 2010 Glade jeg ikke har en sånn mann og hadde jeg hatt det hadde jeg svingt med krykkene på han....
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #5 Skrevet 15. desember 2010 Det blodtrykket blir faktisk høyere om du er veldig aktiv når du er gravid. Si det til mannen din du. Jeg fikk streng beskjed om å ligge i ro på sofaen for å ikke få høyere blodtrykk, og.. FEIT?!?! D bærer jo på en hima 3-4 kilo's unge! Ikke rart du ser stor ut nå på slutten.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #6 Skrevet 15. desember 2010 Signerer Julenissens Alv(a) her altså!! Sier han virkelig det?? For en umoden guttunge!! Selv har jeg høyt blodtrykk og de er redd for prematur fødsel, pluss at jeg har en 2-åring. Mannen jobber fullt men kommanderer meg til å ligge på sofaen og tar alt av husarbeid, barnestell og julestress!! Setter virkelig pris på mannen min når jeg leser dette innlegget, selv om jeg har fryktelig dårlig samvittighet for ikke å hjelpe til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå