Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #1 Skrevet 15. desember 2010 Ble ikke gravid denne gangen heller :-(
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #2 Skrevet 15. desember 2010 Huff, så kjedelig... Er ikke morsomt når man går slik å prøver og håper... Men det er bare å prøve på igjen! Lykke til
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #3 Skrevet 15. desember 2010 Venninna mi prøvde i 3,5 år. Jeg ble gravid ved et uhell, og fortalte det til henne stakkars. Men da fant hun ut 2 uker etterpå at hun også var gravid:D Så det kan ordne seg!
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #4 Skrevet 15. desember 2010 Jeg har IKM i dag, håper og håper på at TR har tatt ferie, tørr ikke gå på do omtrent. Men føler meg ikke spesielt gravid, så juleønske mitt faller nok i grus det også
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #5 Skrevet 15. desember 2010 Hi her.. All lykke forsvant på en måte i mårrest da jeg var på do.. Dette var ikke slik jeg håpet på Lykke til alle dere andre. jeg derimot tar ferie fra all prøvingen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå