Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #1 Skrevet 15. desember 2010 jeg klare ikke komme på noe jeg ønsker meg annet enn ullundertøy... og jeg har fått så mange spm.. så må finne på noe. Gubben får egene gaver i år, siden han ønsker seg så mye skiutstyr, så derfor må jeg finne noe til meg selv.... tips tas i mot med takk
Gjest Skrevet 15. desember 2010 #2 Skrevet 15. desember 2010 Alt undertøy som finnes av kari traa. Fantastisk ulltøy, altså. Vinterjakke og/eller alversjakke "Rose-serum" fra REN Boka: "1000 ting å gjøre med barna" av vera michaelsen Gavekort på spa/massasje
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #3 Skrevet 15. desember 2010 Ønsker meg filmer, cd`er, bøker, dusjsåpe, bodylotion, gavekort..
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #4 Skrevet 15. desember 2010 Jeg har ønsket meg nye skinnhansker (de går jo ikke an å vaske, så må fornyes jevnlig). Har også ønsket meg selvvannende urtepotte - de ser så kjekke ut og kanskje kan jeg forhindre at urtene dør så fort?! Såklart har jeg ønsket meg smykker og diamanter, det gjør jeg jo hvert år ;-) Ønsk deg en ny vinterjakke! Det fikk jeg i fjor, en skikkelig fin en i dun.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #5 Skrevet 15. desember 2010 takk for tips:) tar gjerne i mot flere! Vinterjakke har jeg i dun, måtte jo kjøpe det nå som det har vært -25 i flere uker.. hehe;)
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #6 Skrevet 15. desember 2010 penger som alltid så handler jeg masse fint på salget som jeg gjør hvert år:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå