Gå til innhold

De av dere som har ikm denne uka...

Anbefalte innlegg

Oi, så spennende altså :) Får håpe det klaffer for deg da!:)

Vi har bestemt oss for å bare kjøre på med prøvinga, vet jo aldri hvor lang tid dette kan ta, så da får vi bare ta ting som det kommer, og får vi et sent desember-barn blir vi jo kjempeglade for det selvfølgelig!<3

Nå er det bare et par dager igjen til TR er borte, så da er vi i gang igjen ;) Men skal slappe litt mer av denne ganga. Er det som er cluet, bare ikke så lett når man endelig har bestemt seg for å prøve å bli gravide igjen, hehe :) Da skal det helst skje forrige måned!

Fortsetter under...

Ja DER kom TR til meg og...jaja.. Det er ikke så mye å gjøre ved det enn å vente til neste gang :-)

Ja vi har og diskutert om vi skulle vente med tanke på vinterbarn, men ble enige, som dere, at vi bare fortsetter :-)

Ja er det ikke det ?? Åhhr, det er så kjedelig når en endelig har bestemt seg for å få et barn til.

Jeg er fryktelig utålmodig, så jeg forstår deg godt jeg :)

Min syklus er jo så fryktelig ustabil og, siste var på 34 og denne var på 37 dager.

Hvordan er dine ?

Se det ja! da får vi følge hverandre videre da:)

Er jo kjedelig når TR dukker opp sånn når hun ikke er velkommen, men, ikke så mye vi kan gjøre med det, så:)

Ustabilt her også, etter pilleslutt. Forrige mnd var syklusen på 33 dager, denne gang på 25. Og nå er TR på vei bort allerede, tre dager etter at hun kom. Jeg skjønner ingenting. Jeg hadde jo mens i opptil 1 uke når jeg ikke brukte pillen.. Tviler sterkt på at "jeg likevel kan være gravid" for blødningene har vært ganske så kraftige. Lite smerter, men likevel...

Nei, kroppen er en rar sak, gitt!;)

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...