Gå til innhold

De av dere som har ikm denne uka...

Anbefalte innlegg

Skrevet

har dere noen symptomer på en evt. graviditet?

Jeg trodde jeg hadde det forrige uke, veldig øm mage og såre brystvorter blant annet :)

Nå, kjenner jeg ingenting..

Er bare første pp da, så skal ikke klage i det hele tatt, men jeg trodde faktisk det hadde klaffet med engang, hehe.. kan også legge til at jeg nettopp sluttet på p-pilla (den 15. nov), så det kan jo være derfor jeg har kjent meg sånn rar en stund? at kroppen var på vei til sitt normale jeg igjen liksom :)

menmen, vi får vente og se til helgen!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Jeg hadde IKM på søndagen.

men kan ikke si at jeg har følt noen symptomer i det hele tatt.

Men heller ingen TR, så får vel bare vente å se..

Testet negativt i går morres og..

Har du tatt en test?

Skrevet

Spennende da!:)

Nei, jeg har ikke tatt noen test. Jeg tør ikke, hehe :) Redd for å bli skuffet. Venter til helgen, om ikke TR kommer på besøk ;)

Skrevet

Når skulle du hatt IKM?

Jeg har en snikende følelse av at TR kommer snart.

Men samme som deg, så er det min 1pp

Skrevet

Jeg sluttet på pilla just, men om jeg tenker utfra pillebrettet (hehe) så skal jeg ha mensen til helga :) MEN, syklusen kan jo være helt føkka, så jeg tar det med en klype salt at jeg har IKM til helga... Fikk høre at jeg kom til å bli kjapt gravid denne ganga av ei som "ser", så blir jo veldig spennende å se om det stemmer eller om hun bare fantaserer, hehe :)

Vi får følge hverandre da :)

Skrevet

Ja jeg hadde spiral (kobber), så for meg så burde det egentlig ikke henge noe hormoner igjen sånt sett.. :-)

Men likevel, burde vel være altfor heldig om det er tilfellet at det er skjedd allerede..

Hvem er det som har "sett" deg?

Noen som har sett på deg før, som er flink?

Ja vi må følge hverandre,kanskje vi er like heldige begge to :-)

Skrevet

Jeg har en venninne som går på kurs for å videreutvikle evnene sine. Hun leste meg bare for gøy for noen måneder siden og sa at " det kommer til å skje fortere enn du tror" og at jeg får en gutt ;)

Men altså, jeg vet ikke om jeg tror på sånt, så jeg tar alt med ei stooor klype salt ;)

Igår og idag har jeg kjent litt små-smerter igjen i magen, så er sikkert tante rød som er på vei..

Men en ting jeg syns har vært litt annerledes disse dagene, jeg har ikke hatt noe utflod whatsoever. Menmen, trenger jo ikke bety noe ;)

Hehe, er så merkelig å prate med noen om dette, er ingen som vet at vi prøver, men her inne kan jeg bare være helt anonym og si det jeg vil.. Er godt :)

Skrevet

Ja det er svært få som vet noe hos meg og, det er jo noen venninner men svært få :-) Så ja er helt enig det er kjempe rart.

Er det deres første ?

Jeg ser ikke etter tegn, for det kan likesågodt være TR tror jeg.. Og er det slik at når man ikke får utflod så er det et symptom ?

Akkurat der så har jeg alltid hatt det, så det er ikke noe unormalt for meg..(allt hatt utflod altså :P )

Skrevet

Hehe, skjønner :)

Jeg går idag og føler at TR har kommet hele tiden, men ingenting skjer.. Merkelig!

Er vår andre :) Har ei lita jente på 2 år, og synes nå at det er på tide med et søsken ;)

Jeg vet ikke om det er et symptom, men har lest det her inne et sted, så...;)

Men som sagt, er jo dumt å lete etter symptomer, for til slutt innbiller man seg at ALT er et symptom, så blir man bare helt gal i hodet.. :)

Skrevet

Hehe :-) Må ikke gå rundt å lete etter det nei.. Da blir man b are gal. :)

Jeg prøver nå så godt jeg kan å holde meg rolig, men det er jo fordig jeg ikke tror det vil skje siden det er bare 1pp.

Tror ikke jeg er så heldig rett og slett :)

2år ja, så koselig da :-)

TR har ikke kommet hos deg ? Jeg syntes det er rart med meg, for fysisk føler jeg ikke verken TR er på vei, men temp. og kort lunte så føler jeg den er på vei..

Skrevet

Nei, har ikke kommet:) Men jeg må ut på doen flere ganger for å sjekke, hehe. Er helt rart;) Men du skal se det kommer imorra, eller i natt.. Jihuuu ;)

Du har ikke testet da?:)

Skrevet

Jo, det hadde du, hehe :) Gjelder å få med seg det du skriver!

men kan jo være du vil teste positivt nå, eller om et par dager da.. :)

Skrevet

He he :-)

Hadde du testet ?

Ja det er mulig.. Tror du en EL test vil slå ut på graviditet ? Jeg skal vel egentlig etter planen ikke få eggeløsning rundt 28Des-1Jan.

Skrevet

Jeg testet idag tidlig, med billigstrimmel fra billige-tester.no

Negativ!

Og jeg går fortsatt og føler at mensen skal komme hele tida, så du skal se den kommer idag eller i morgen.. :)

Jeg er jammen ikke sikker på hvordan de EL-testene fungerer, har aldri brukt det eller lest noe om de egentlig..

Jaja, om TR kommer idag eller i helga, vet jeg iallefall hvordan syklusen min er og når ca jeg har eggløsning neste gang.. :)

Skrevet

Ja det var det da.

Jeg testet bare på en EL test i går , men ble så usikker.

Jeg har ikek brukt de så mye, så jeg kan ikke så mye om de :)

Nå er jeg 5 dager over, og venter og venter. Visste at syklusen min ikke var 28 dager, men ikke så lang :-)

Krysser fingrene for deg da!! :)

Skrevet

Du tok EL-test igår, som ble positiv?:) Spennende da! Jeg ville gått på apoteket og kjøpt en grav.test tror jeg;) Jeg har liggende masse tester hjemme, så det er jo veldig greit, hehe :)

Krysser fingrene for deg og vet du!:)

Skrevet

Nei altså jeg er ikke sikker. Jeg følte ikke test streken var så sterk så den burde være..

Ja jeg regner med jeg får noen tester hjem i posten i ettermiddag..Så jeg brenner sikkert av en med en gang!! :-)

Skrevet

Nei da kom TR i kveld.. :(

Lykke til videre for deg :-)

Skrevet

Nåhr, så kjedelig!:(

TR har enda ikke kommet her, så jeg venter og venter... Tror jeg får teste på nytt igjen i morgen tidlig.. Føler meg jo ikke gravid da, så tenker at det egentlig ikke er noen vits, og heller bare vente på TR.. Men er jo litt moro og, hehe :)

Lykke til i neste pp da!:D

• 4 uker senere...
Skrevet

Heisann :)

Jada, jeg fikk TR på besøk ;)

Nå venter vi på neste omgang. Idag har jeg følt at TR er på vei, selvom det er en uke til den skal komme.. Så vi får se.. Føler ikke jeg er gravid iallefall...

Hva med deg?

Skrevet

JA vi venter også på neste omgang.

Jeg Skulle hatt den på søndagen, OM jeg har 28 dagers syklus..

Er det 34 dager så har jeg ikke før på lørdag..

Si i fra da, er nysgjerrig :-)

Skrevet

Hei igjen!:)

Jeg fikk TR på besøk på lørdag jeg, en uke "før tida" i forhold til forrige pp.. Så om noen dager er vi igang med 3. pp om vi ikke drøyer det litt så jeg får termin neste år en gang i stedet for helt på slutten av dette året.. Vi får se :)

Var jo kjedelig da, så for meg at jeg var gravid nå, selvom jeg ikke hadde noen symptomer ;)

Hvordan går det med deg da?

Skrevet

Jeg venter og venter jeg.. Er enten 8 dager over tida, eller 2dager over tida :)

Ja jeg har og tenkt den tanken, om det ikke har skjedd nå så har jeg vurdert å vente til februar/mars for å få termin på begynnelsen av det nye året..

Men får se.. Har allerede November barn hjemme, og er det selv så... Hva gjør vel en til :)

Men må nok tenke på det, for jeg føler meg ikke døyt gravid.. Føler bare TR er på vei..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...