Gå til innhold

Månetoppen til frokost er sterkt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså. Siden Vakkerungen har juleavslutning i dag og skal være 3.klassesnøfnugg i kveld, måtte vi se Månetoppen i dag morges(har den jo på dvd fra et tidligere år da jeg gikk til Superjul-streik, men tv er liksom best).

Ungene i sofaen med kalendergavene sine og klær til påkledning, gubben i dusjen og jeg på kjøkkenet anno 1950 eller noe.

Når jeg har laget frokosten og skal inn og kle på Kamikaze er det midt i avskjeden for 7.bergdatter. Med nydelig sang og fantastiske bilder. Jeg måtte "abort klesmission" og endte snørr og tåretørkende i gubbens håndkle på badet. Av og til er det JÆVLIG irriterende å være så lettrørt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lettrørte mammaer som utsetter seg for Månetoppen er tøffe og hverdagsheltmateriale... akkurat som nasse Nøff er den tøffeste i Hundremeterskogen :-)

Skrevet

Grr...

Du som så mamma kysse nissen... Jeg ser ikke deg!

Hva er greia med dette usynlighetspulveret som drysses vilkårlig rundt her inne for tiden?

Skrevet

Noen kødder med kranglerne! Var det ikke en her som trengte en skikkelig krangel? Ta webmaster fatt!

Skrevet

Jeg ser søren ikke meg selv heller!

Jeg skrev som følger;

aha, er det sånn at jeg må forberede meg på døden-samtale ved kveldslegging idag?

Gjest cunning stunts
Skrevet

Trist, men ikke på langt nær så trist som jeg ble av dagens Jul i Svingen (dvd - hver dag...) - når Marvin er så Marvin at Agnetha gråter på låven og sier hun har glemt hvorfor hun ble glad i ham. Fantastisk serie - men der tørker vi tårer minst annenhver dag (kun mor). Triste bitre Lucy som ikke liker bursdager og aldri fikk være Lucia, og som krever at Børre skal forstå det - det er jo til å bøttegrine av. Hm. Føler at jeg er på nivået av engasjement folk ellers har i såpeoperaer der de kjenner alle som om de er ordentlige mennesker.

Skrevet

He he den hadde vi i fjor ja! Hadde helt glemt hvor inderlig "saud" jeg syntes Marvin var som kunne være så ARRGH mot sin vaklre kone! Og Børre, ja han er av de jeg gjerne vil at skal flytte hit...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...