a'Nöel Skrevet 15. desember 2010 #1 Skrevet 15. desember 2010 Vi har ei jente på 2 år som har pakkekalender, men noen av gavene er sykt kjedelige har jeg funnet ut av...hehe. Hun åpner gaven, kikker på den og bare legger den bort. Vi gir gryter og kjøkkenutstyr fra ikea til henne. ikke i alle gavene såklart, men i noen. Og det er så vondt å se henne så skuffet! Hun gleder seg sånn til å åpne, men når hun ser hva som er inni, lyser det skuffelse av hele henne.. Så nå må jeg ut og kjøpe fire nye pakker til henne. Trenger tips..
Trultemora er presseklar!! Skrevet 15. desember 2010 #2 Skrevet 15. desember 2010 Her så har hun fått Hello Kitty pysjamas, Hello Kitty genser, hårspenner, forkle, smykker, magiske vaskekluter og magisk håndduk (meget populært), dumlekaramell, play-doh får hun nå snart, nattkjole med Hello kitty, skal kjøpe en dvd og tenkte jeg...
a'Nöel Skrevet 15. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 15. desember 2010 Vi har også kjøpt magiske kluter, to stk, og de er meget populære Dvd får hun også, på julaften Og et kinderegg hver lørdag, det er nam
*Minnie Mus* Skrevet 15. desember 2010 #4 Skrevet 15. desember 2010 Noen er det godteri i, kinderegg er veldig populært her. Diverse kjærligheter og annet pjusk. Noen er det små legofigurer i, små dyr (littlestpetshop eller hva det heter), julepynt i noen, pokemonkort, kjøleskapsfigurer, badeolje formet som ei marihøne, pepperkakedeig i en pakke (den dagen vi skulle bake), klistremerker, fargestifter, malebok etc Har to gutter jeg da...
a'Nöel Skrevet 15. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 15. desember 2010 Takk for tips:) Vi har også hatt litt bade-greier oppi kalenderen, bl.a badeskum fra Såperiet. Men denne er jo stappet med Parabener, så jeg tør ikke bruke den. Skjønner ikke at jeg ikke sjekket innholdet før jeg kjøpte den. Samme med en bamse-badeskum-ting fra apoteket. Stappet med parabener.. Så den står bare på pynt i dusjen... Vet dere om noen plasser der de selger sånne ting, som er ok å bruke til barn uten å tenke på skumle stoffer? Skulle jo tro apoteket tenkte langt nok til å ikke selge sånne ting, men den gang ei Og ja, jeg vet det er min feil at jeg ikke sjekket innholdet først, hi hi
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 15. desember 2010 #6 Skrevet 15. desember 2010 Nå har jeg gutt da men.. (4 år) Han får kinderegg på lørdagene, dinosauruser, biler, trafikkskilt, tannkrem, tannbørste, saks, bilkort og lommebok på julaften..
Mamma83 ♥♀08♂10♥ Skrevet 15. desember 2010 #7 Skrevet 15. desember 2010 Det som har slått best an hos hun på to og et halvt er Leppepomade. Hun er veldig opptatt av den, og har fortalt om det i barnehagen. Ellers tror jeg sprettball blir en hit. Ellers har hun fått klistremerkebok, klistremerker, lydbok, mummi-instrumenter (hun har fått triangel og blokkfløyte mens minsten fikk tamburin), dvd- filmer får de på julaften. Pepperkakeformer var ikke noe stas å få. Minsten får duploklosser, og størsta ble veldig misunnelig da han fikk en kloss og hun fikk pepperkakeform.
weihnachtmarkblomstre Skrevet 15. desember 2010 #8 Skrevet 15. desember 2010 Min 2-åring elsker sprettballer! Tror jeg kunne laget en kalender med bare sprettballer og hun hadde vært i himmelen :-)
Snupi27 Skrevet 15. desember 2010 #9 Skrevet 15. desember 2010 her er noe av det dattera vår får: prompepute hellokitty tannbørste som lyser badekonfekt i masse farger tog til togbanen flodhest tannbørsteholder, som skal henge på veggen nr 24 er astrid lindgrens juledvd vi har godteri på lørdager og det er veldig upopulært. hun blir skikkelig skuffet.
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 15. desember 2010 #10 Skrevet 15. desember 2010 Strikker, spenner, kjeks, sjokolade, klistrehefter, bøker, puslespill, jojo, snurrebass, linjal, tegnebok, armbånd Var det jeg kom på! Har to jenter på 4 og 2 år
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 15. desember 2010 #11 Skrevet 15. desember 2010 Ja, også noe såpestæsj fra apoteket Alt har vært populært!
Ranveig Risengrynsgraut Skrevet 15. desember 2010 #12 Skrevet 15. desember 2010 3-åringen vår er strålande fornøgd med alt heldigvis. Det ho får/har fått i kalenderen sin er: * fargeblyantar (4 pakkar med fargar, 2 med tusjar) * hello kitty-hårklemmer (x3) * liten bamse frå IKEA (x2) * teiknebok * brettspel (Pingu, kjøpt for sikkert 3 år sidan, aldri gitt vekk) * ullsokkar (x4) * refleks (x2) * lilla adventskjole (kjøpt for 30 kr, salg på H&M) * finsko til jul * på julafta får ho eit hello kitty-blad med klemmer og smykke og stæsj ...og så har eg enten talt feil eller gløymd noko )
solita 06 Skrevet 15. desember 2010 #13 Skrevet 15. desember 2010 Oj, er hun vant til å få mye gaver/leker utenom jul/bursdag? Gutten min får lite utenom det, og er strålende fornøyd med samme innhold i kalenderen i år som i fjor :-p Han får playmobil julekrybbe, selve stallen får han første dagen utenom pakkene. Så frå han en figur, 1 gjeter, 2 lam, ku, bål, josef, maria, konge m/gave osv hver dag. Litt godis i tillegg på lørdagene. Jeg prøver å få satt meg ned med ham 5 minutter med ham hver morgen, vi tenner lys og snakker om historien/leker litt med figurene. Uff hørtes veldig prektig ut, men han har spurt etter julekrybba helt siden i fjor! Og så får vi inn litt av juleevangeliet i vår ellers hmm i det daglige lite åndelige familie!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå