Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #1 Skrevet 15. desember 2010 Jeg har forstått det slik her inne at jeg nå er gammel og bør se ut deretter. Så langt er jeg helt mislykket i å være i 30-årene. Jeg har nemlig langt tykt hår som jeg sikert burde klippet kort, kler meg i normale enkle og gjerne kroppsnære klær fra butikker som Vero Moda, Lene V osv, ikke store flagrende gevanter i alle regnbuens farger som jeg sikkert burde, og jeg sminker meg. Jeg vet jeg gjør noe galt, for folk som ikke kjenner meg tar meg stadig for å være i begynnelsen av 20-årene, og det går jo ikke an. Deres tips? Gjerne med bilder.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #2 Skrevet 15. desember 2010 vær deg selv og slapp av. dit da i hva andre synes du skal gjøre og ikke. jeg er 30 og ser non år yngre ut, å det er jo bare bra da., er de som ser så gamle ut som blir sjalu. blir provosert når jeg hele tiden leser at folk over 30 skal se slik og slik ut
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #3 Skrevet 15. desember 2010 Innlegget mitt var da også ment litt ironisk HI
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #5 Skrevet 15. desember 2010 Hehehe! Vi over tretti bør ha lilla skjerf, farge håret, droppe høge hælar, kjøre stasjonsvogn, ALDRI gå i tights, ta botox til jul og lese Familien. Sånn er det berre.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #6 Skrevet 15. desember 2010 For pokker, må ønske meg mye til jul jeg da. *løpe og skrive opp stasjonsvogn og lilla skjerf på ønskelisten* HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå