weihnachtmarkblomstre Skrevet 15. desember 2010 #1 Skrevet 15. desember 2010 Har endelig greid å tenke ut en fin julegave til min mor. Hun skal få et fint frokost-på-sengen-brett: http://3.bp.blogspot.com/_lRYfKB4tknQ/TPKhvy1MeqI/AAAAAAAAAG0/qpjI1-HV1l0/s1600/i.ashx.jpg Men hvor finne? Noen som tilfeldigvis har hatt et slikt i øyekroken når de har vært ute og nisset?... Eller har et selv?...
weihnachtmarkblomstre Skrevet 15. desember 2010 Forfatter #2 Skrevet 15. desember 2010 ...altså, ikke nøyaktig likt dette (bare et eksempel), men i samme stil :-)
rødt&blått Skrevet 15. desember 2010 #3 Skrevet 15. desember 2010 Hemtex har hatt slike, ellers vil jeg tippe at åhlens, clas ohlson og ikea har!! Fin gave -skulle nesten ha fulgt med en fin kopp og god te/kaffe til!
weihnachtmarkblomstre Skrevet 15. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 15. desember 2010 Takk for ideer! Hemtex hadde jeg faktisk ikke hørt om. Ser i tlf katalogen at de holder for det meste til på østlandet... ingen her hos meg. Ikea har hatt noen i plast, men jeg vil gjene ha ett i tre. Og jeg orker ikke tanken på å sette mine ben på ikea i julestresset... Åhlens tror jeg at jeg skal prøve meg på ja! Også kom jeg på at mitt lokale kjøpesenter (et lite ett) har en koselig interiørbutikk hvor de har litt hyller og småbord og sånt. Det kan kanksje også være type butikk å lete i. Problemet er at jeg er lat, og håååper å slippe å lete. Så hvis noen har sett et slik at jeg kan minimalisere sjansene for bomtur så blir jeg glad!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå