Gå til innhold

Influensa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aldri hatt influensa før, men nå har jeg blitt skikkelig dårlig, hodepine og 39,2 i feber, anstrengt i nakken.. Men jeg hadde kanskje blitt mer slått ut av influensa? Jeg har nesten aldri hatt feber heller vettu, så blir nesten skremt jeg =P

Å så er jeg alene med sønnen min på 4 år. Vi har ikke bil, så jeg lurer på om jeg må ha han hjemme i dag. Selv om han sikker hadde hatt det myyyye bedre i bhg. Men da må jeg kle på oss godt meg tøy og gå i 20. min. hver vei (nesten bare oppover). Jeg vet ikke om det er lurt med såpass mye feber? Eller hive i seg paracet å bite det i seg?

Ellers blir det filmdag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg stemmer for at du spandere på dere taxi i dag. Du trenger jo tiden alene.

Skrevet

Ja heller for det nå.. Jeg sa først at han kunne være hjemme. Men vet at jeg ikke får slappet av da. Så jeg spurte han nå om han ville i bhg. Å det ville han. Så da blir det taxi.

Men jeg kan ikke ta taxi tur retur 2 ganger (blir flere hundre kroner). Kan jeg tusle hjemover i rolig tempo, selv om jeg har feber?

Takk for svar!

Skrevet

Du kan jo ta paracet en liten stund før du går, og passe på å sove å drikke godt mens han er i barnehagen. Kjenner du at turen bort til barnehagen blir for tung kan du jo vurdere å ta taxi alikevel. Uff, missunner deg ikke. God bedring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...