Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #1 Skrevet 15. desember 2010 Hun raser ned i vekt, har smerter i øvrde del av magen og har hatt vanntynn diare i to måneder. Vi har klart å få fremskyndet en ct-undersøkelse av pankreas, abdomen og colon. Dette er i morgen. Noen som kan berolige meg? Jeg tror det er malingt....
Gjest Skrevet 15. desember 2010 #2 Skrevet 15. desember 2010 At hun raser ned i vekt tyder på problemer med fordøyelsessytemet, men det trenger ikke være værre enn irritabel tarm eller noe. Jeg krysser fingrene for at det ikke er noe veldig alvorlig.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #3 Skrevet 15. desember 2010 Takk for svar. Men tror du seriøst at problemet kun ligger i fordøyelsessystemet? Håper virkelig det! Hun drikker litt for mye og har gjoer det i flere år. Aldri sett henne så syk som nå. Tapt 8 av opprinnelig 56 kg. Vanntynn diare i 2 mnd og kraftige abdominale smerter.... Kan ikke skjønne at dette er et symptom på en irritasjon
Gjest Skrevet 15. desember 2010 #4 Skrevet 15. desember 2010 Crohns for eksempel er alvorlig nok det. En jeg kjenner er tynn som en strek pga det og han har stadig veldig vondt i hele mageområdet. Men det er ikke akkuratt dødelig, selv om det er veldig plagsomt. Jeg håper dere får noen svar imorgen! God bedring til din svigermor.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #5 Skrevet 15. desember 2010 Mamma var konstant kvalm og svimmel i 8-9 mnd. Hun er 165 cm høy og veide til slutt 43 kilo, og da var hun bare skinn og bein. Var til alle de undersøkelser man kan gå gjennom, CT, gastroskopi, ultralyd+++ Til slutt kom legen på at hun hadde begynt på nye tabletter for høyt kolestrol... Og der hadde vi synderen gitt... Kutta ut pillene og ble umiddelbart bedre... Håper det er en liknende bagatell (det var jo det når de først fant ut hva som var galt) som feiler din svigermor, og at de finner fort ut hva som er galt. Skal krysse fingrene for henne i morgen:)
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #6 Skrevet 15. desember 2010 Takk igjen. En venninne har morbus c, og fetter min har ulcerøs colitt. Kjenner liksom ikke helt igjen symptomene, og begge disse lidelsene har en tendens til å dukke opp i ung alder.... redd nå! Grøss og gru, er nok litt panisk.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå