stearin Skrevet 15. desember 2010 #1 Skrevet 15. desember 2010 Jeg hadde jo sagt (her på forumet også) at jeg ikke skal kjøpe julegaver til venner og familie fordi jeg må prioritere annerledes i år (investeringer i januar). Så kommer venninna mi med to stoore pakker hit! Får så dårlig samvittighet fordi jeg ikke har kjøpt gave til henne.. Hun er jo min aller beste venn! Huff.. Vurderer å dra på butikken imorgen og kjøpe en gave til henne..
mamman til to gutter Skrevet 15. desember 2010 #2 Skrevet 15. desember 2010 Hvis du har sagt til henne at du ikke kommer til å kjøpe gave til henne i år, så syns jeg ikke du skal gjøre det heller. Selvom hun har kommet til deg med gaver, så forventer hun helt sikkert ikke at du skal komme med noe tilbake.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 15. desember 2010 #3 Skrevet 15. desember 2010 Enig.. Hvis du har sagt du ikke skal kjøpe gaver til dem, og de likevel kommer med gaver så trenger du ikke kjøpe.. De vil nok bare glede deg, og forventer ingenting tilbake! Gode venner det
Gjest Skrevet 15. desember 2010 #4 Skrevet 15. desember 2010 Ellers så er det jo hyggelig med en oppmerksomhet. Lag litt spesielle julekaker/brente mandler/julesnop og legg på pyntet syltetøysglass og gi bort.
Gjest Skrevet 15. desember 2010 #5 Skrevet 15. desember 2010 Har du fortalt til familie og venner at det ikke blir gaver i år og hvorfor? Hvis det er en god grunn er jeg sikker på at de forstår og ikke forventer noe tilbake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå