Gå til innhold

Noen som døde i hotell Cæsar i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk ikke sett dagens episode av Hotel Cæsar. Var det i dag noen døde?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle. Nå blir det Karl & co. på Ankersæteren

Skrevet

Bedre å la være å svare, om du ikke vet...

Skrevet

hahahaha, den likte jeg!

Jeg så den, men vi fikk ikke vite mye.. Juni ble reddet ut av Pelle... Storm er inni huset, samme med Cecilie, Jens August, Jenny Augusta, Eva, Ragnhild og Dagny eller hva hun nå heter

Skrevet

Jeg tipper at Juni havner i koma og at alle de som var i huset døde. Så er det Goggen og VIctoria som styrer konsernet. Kanskje Albert kommer for å hjelpe til ;o)

Storm mister hele tiden dem han er glad i, så han orker ikke å leve lenger. Eller han blir lagt inn på psykriatisk avd.

Skrevet

Synes det ikke blir Hotel Cæsar om Jens A ikke lenger er der : (

Skrevet

Nei, han skal jo overleve og føle seg som dritt som mistet kona og datteren som han hadde oppført seg så dårlig mot. Pluss at han vil ha Hermines aksjer, selvsagt.

Skrevet

Jeg mener jeg hørte at det kom et overraskende dødsfall etter brannen, så utfra det tipper jeg at det bare er en som dør. Har lest tidligere at hun spiller Cecilie antakelig slutter i serien, så da er det sikkert hun som dør.

Skrevet

Cecilie

Eva og datteren så sitter Jens August igjen og føler seg som den dritten han er.

Tipper også en eller begge av de eldre damene dør

De som overlever er Jens August, Juni, Storm og kanskje en av de eldre damene..tipper jeg:)

Skrevet

Jeg tror Juni og cecilie dør. De har sagt at det er flere som dør. Juni har jo vært borte ens tund, så hun skal sikkert slutte.

Skrevet

Det er Cecilie som dør.

Fikk med meg filminspilling på Vår Frelsers gravlund i sommer og da sto Storm og Jensemann sammen over en grav.

Storm hylte og bar seg og kastet seg over graven....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...