Gjest cunning stunts Skrevet 14. desember 2010 #1 Skrevet 14. desember 2010 ...I'm here to make money and get laid. Det skal jeg henge på kontordøra mi.
weihnachtmarkblomstre Skrevet 14. desember 2010 #2 Skrevet 14. desember 2010 Det hadde gjort seg! Mangler ikke du en julegave til deg selv foresten? Har du husket å sette denne på lista?: http://www.solfang.no/produkt/adirondack-stol/ (ble inspirert til litt hagebutikksurfing av tomatfrøtråden)
Gjest cunning stunts Skrevet 14. desember 2010 #3 Skrevet 14. desember 2010 Den der er sååå fin, har den på bokmerke faktisk.. Litt drøy julegave til meg selv, dessuten kan den forsvares uten å late som den er julegave i sommerhalvåret, har jeg tenkt... Men rett over nyttår skal jeg jamen bestille frø, dette går seg til. Mulig jeg ikke får lønnspålegg med sitatet på døra, men det er sikkert verd det likevel og dessuten er frø fristende billig!
weihnachtmarkblomstre Skrevet 14. desember 2010 #4 Skrevet 14. desember 2010 Hvis du omgir deg med masse stressa folk, så synes jeg du skal få bonus for et slikt skilt - det må da få de til å stoppe opp og trekke på smilebåndet - og det kan jo aldri være feil :-) Jeg får meg ny hage i april! Stol i inflytningsgave til meg selv tenker jeg.
mandel i grøten Skrevet 15. desember 2010 #5 Skrevet 15. desember 2010 Ha ha ha nissemor! Snakker om innertier! Ler godt! Og det er det nok mange andre som kommer til å gjøre, også. De som ikke ler er det synd på, de er for stuck up til å ta poenget.
Gjest sug lut Skrevet 22. oktober 2012 #6 Skrevet 22. oktober 2012 Roper på noen som vil brodere den til meg...
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 22. oktober 2012 #7 Skrevet 22. oktober 2012 Om du heller ønsker "get drunk, get laid, get paid" så skarru få´n
Gjest sug lut Skrevet 22. oktober 2012 #8 Skrevet 22. oktober 2012 Om du heller ønsker "get drunk, get laid, get paid" så skarru få´n Fnis, jeg tror den blir ekstremt frastøtende siden jeg er middelaldrende kjerring.
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 22. oktober 2012 #9 Skrevet 22. oktober 2012 Om du heller ønsker "get drunk, get laid, get paid" så skarru få´n Fnis, jeg tror den blir ekstremt frastøtende siden jeg er middelaldrende kjerring. Hehehe vel da kan jeg ikke hjelpe deg... Det er nei VAR mitt gamle livsmotto... Sjarmerende norsk ungdom på sitt beste
Gjest Siklerotte Skrevet 22. oktober 2012 #10 Skrevet 22. oktober 2012 Spør Patetica, hun er vel en av de få gjenlevende som fortsatt kan brodere.
Gjest amandine Skrevet 22. oktober 2012 #11 Skrevet 22. oktober 2012 Du har da barn, luten? Ypperlig aktivitet for ungene! Og så så kreativt, da gitt! Det er jo formelig et ekte kinderegg!
Iiiiik Skrevet 22. oktober 2012 #12 Skrevet 22. oktober 2012 Linken virket ikke? Er det snakk om korsstingsbroderi? Det klarer du da vel selv? Eneste som kreves er tålmodighet.
Gjest Ziva Skrevet 22. oktober 2012 #13 Skrevet 22. oktober 2012 Nå følte jeg meg gammal. Er brodering en utdøende kunst? Gi meg litt tid så skal jeg se om jeg får fatt i litt molinex (eller hva det nå heter igjen) og litt garn. Hvis ikke Patetica har lyst og tid til å brodere.
Gjest sug lut Skrevet 22. oktober 2012 #14 Skrevet 22. oktober 2012 Nå følte jeg meg gammal. Er brodering en utdøende kunst? Gi meg litt tid så skal jeg se om jeg får fatt i litt molinex (eller hva det nå heter igjen) og litt garn. Hvis ikke Patetica har lyst og tid til å brodere. Hah, der kan de dumme haterne på anonym se, kranglere er en egen og ekstra hyggelig rase!
Gjest sug lut Skrevet 22. oktober 2012 #15 Skrevet 22. oktober 2012 Spør Patetica, hun er vel en av de få gjenlevende som fortsatt kan brodere. Hun er en gudegave til broderikunsten Men hun har mandagslungeslimfaan. Da kan hun få være i fred
Patetica fåkksi Skrevet 22. oktober 2012 #16 Skrevet 22. oktober 2012 Roper på noen som vil brodere den til meg... *rekker opp hånda og vinker* Ja hei? Du ropte. Godt det enda er en stund til jul. Hva ønsker du deg?
BareMas Skrevet 22. oktober 2012 #17 Skrevet 22. oktober 2012 Jeg har ingen kontordør å henge noe på, men synes denne passer fint ved kjøleskapdøra, evnt garderobeskapet: http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/304317_10152173184150034_92536891_n.jpg
Gjest sug lut Skrevet 22. oktober 2012 #18 Skrevet 22. oktober 2012 Roper på noen som vil brodere den til meg... *rekker opp hånda og vinker* Ja hei? Du ropte. Godt det enda er en stund til jul. Hva ønsker du deg? åååå, med lungeslim og alt, du er min favoritt tuberkulosepasient og bør få sitte på et særdeles lekkert høyfjellssanatorium i sånn utetrillestol med pledd over knærne og noe godt i glasset mens du broderer.Jeg ønsker meg sånn type lissom pute, kanskje, med Don't wanna piss on your parade, I'm here to make money and get laid. Så det er lissom en diger jobb da veit du. Og ikke er jeg så sikker på om jeg kan ha den framme noe sted heller, siden disse lettpåvirkelige uskyldige englebarna mine kanskje bør skånes, og jobben muligens (hehe) ville ta en smule anstøt. Hm. Må tenke. Eller kanskje jeg kan bruke broderifunksjonene på symaskinen, forresten? Da kan jeg jo gjøre det på noe som er grovere, fastere stoff enn broderistoff også, så den tåler litt mer.
Patetica fåkksi Skrevet 22. oktober 2012 #19 Skrevet 22. oktober 2012 åååå, med lungeslim og alt, du er min favoritt tuberkulosepasient og bør få sitte på et særdeles lekkert høyfjellssanatorium i sånn utetrillestol med pledd over knærne og noe godt i glasset mens du broderer. Der har du meg. Akkurat der!
Gjest sug lut Skrevet 23. oktober 2012 #20 Skrevet 23. oktober 2012 Jeg har ingen kontordør å henge noe på, men synes denne passer fint ved kjøleskapdøra, evnt garderobeskapet: http://sphotos-h.ak...._92536891_n.jpg Kunne jeg dobbeltlikt denne skullle jeg gjort det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå