Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #1 Skrevet 14. desember 2010 At hvis jeg skvetter nå når babyen ligger i magen, sånn ordentlig så det stikker i magen, vil babyen like dette. Og når babyen blir født liker den og bli skremt fordi den ikke har utviklet Den følelsen at når man skvetter blir man redd, og at dette ikke er en negativ følelse for babyen, men positiv? At de liker det? Er det sånn?
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #2 Skrevet 14. desember 2010 Av alle dumme ting jeg har hørt så føyer dette seg fint inn i rekken
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #3 Skrevet 14. desember 2010 Kan jeg aldri tenke meg... Mannen din høres litt skrudd ut...
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #4 Skrevet 14. desember 2010 Hehe:) neida, mannen min er ikke skrudd. Han har sikkert lest det et sted, og trodde det var sånn;) syns han er søt jeg, som tror det. Hehe.. Tviler på at det er sånn selv. HI
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #5 Skrevet 14. desember 2010 Joda, rask puls fordi mor blir skremt er jo kjempe sunt for barnet! Håper ikke han står bak alle dørene hjemme hos dere i håp om å skremme deg en gang eller to iløpet av dagen!
Gjest Skrevet 14. desember 2010 #6 Skrevet 14. desember 2010 Type barnet er født avhengig av adrenalinkicks? Morsom teori om ikke annet
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #7 Skrevet 14. desember 2010 Hehe, neida. Så ille er det ikke;) det begynte med at jeg er litt engstelig for og kjøre bil, og hender at jeg skvetter til så jeg får vondt i magen. Å da lurte jeg på om babyen min merka dette. Og om det var negativt. =) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå