Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #1 Skrevet 14. desember 2010 jeg blir klin kokos gal av bf. han klarer ikke svare på disse spm jeg har spurt han om siden søndag: - noen spesielle dager i julen du skal ha ***? - har *** glemt vottene sine hos deg? - kan du ta *** enten mandag, tirsdag eller onsdag neste uke istedenfor torsdag, fordi på torsdag skal *** og jeg reise dit vi skal være på julaften? Han svarer ikke på sms, msn, skype eller face enda han står som tilkoblet. nå gir jeg snart opp.. og luciadagen i barnehagen lovet han sønnen vår at han skulle være med på, men neeeida, han møtte ikke. eneste i hele barnehagen (av alle arrangsjementer og foreldremøter) han har møtt opp på har vært på et 2 timers langt sommeravslutning. der dro han etter 30 min fordi han skulle se en fotballkamp på tv. og under hele sommeravslutningen satt han bare i tlf og hørte på kompisen snakke om kampen som gikk på tv. og han gadd aldri å ha sønnen før han var 18 mnd, var kun og rota med masse damer. hadde vel alltid 2-3 kjærester samtidig. nå har han han til samvær hver torsdag og annenhver fredag-søndag, hos moren sin. bra det da hvertfall men han lover alltid ting og skuffer alltid, pluss er dritvanskelig å sammarbeide med. sorry utblåsning, trenger ingen svar, men måtte bare få det ut ett sted og da var det fint med her.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #2 Skrevet 14. desember 2010 Høyres nesten ut som min ex det der
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #3 Skrevet 14. desember 2010 huffør fødsel bodde vi sammen. han hadde en eksamen igjen før fullførst studie. vi hadde vært ammen 3 år. 1,5 mnd før termin slo han opp. samme dag rota han med en ny dame og ble sammen med henne 7 dager etterpå. Jeg kom i dyp sorg og stor depresjon før og etter fødsel pga han. så dreit han i eksamen. nå er han uutdannet, uføretrygdet og bor hos mor. hvis han er på siden her inne så finner han vel ut av hvem jeg er, men det får stå på hans regning. deeeeeeeilig å få ut frustrasjon her. HI.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #4 Skrevet 14. desember 2010 Goooooooood for you. Stå på du er super mamma
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå