Gå til innhold

Dere wii eksperter, hva slags kontroll bruker dere mest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har kjøpt wii i julegave til hele familien, men det fulgte bare med 1 kontroll av hver. Tenkte vi skulle kjøpe en til nå, og vente med neste til januar. Men, hva slags kontroll er det man bruker mest da? Noen sjeler som har tips?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finnes det så mange forskjellige da?? Vi har sånne lange og den lille som man kobler inn i den lange.. Kjøper de billig på ebay, koster under 200,- for settet inkl frakt til Norge !!

Skrevet

Den største brukes mest. Men noen spill krever at man bruker begge.

Skrevet

Oki:) takk for svar. Har kjøpt mario galaxy 2. og så er det jo den sportspakka som er inkludert.

Og, nei det er vel bare to forskjellige? nei jeg har ikke peiling jeg altså sånn egentlig :P så bare at det var to frskjellige vist på pakken,derfor jeg lurte ;)

Hi

Skrevet

Takk for link :) men får den vel ikke nå før jul vel ? får helelr vente med å bestille:P har litt ebay skrekk :S

hi

Skrevet

Mario Galaxy krever den lille, altså at du bruker hånden å styre med. Kanskje det står bak på spillet? Jeg synes det ble ekkelt å spille slik, og spillet er rett og slett ubrukt! Jeg synes det var bortkasta penger, men noen liker nok det spillet også;) synes ordinær Mario er best. Bruker storkontrollen som i "gamle dager":D

Skrevet

Jeg bruker slik som medfølger spillkonsollen + nunshock (er nok ikke slik det skrives). Men jeg spiller igrunn mest guitar hero.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...