Bare jeg er meg :o) Skrevet 14. desember 2010 #1 Skrevet 14. desember 2010 Pause til etter nyttår? Ble nyskjerrig jeg nå,hehe
rødt&blått Skrevet 15. desember 2010 #3 Skrevet 15. desember 2010 fikk ikke sett den siste episoden... men hva mer enn det vi fikk sett på reklamen er verdt å vite da? Hvem kom seg ut fra brannen? Dukket hun "ukjente" søsteren opp?
Mammaen til Isak Skrevet 15. desember 2010 #4 Skrevet 15. desember 2010 Jens A. og Eva hadde kranglet før de kom til middagen- eva var sinna og sikkert litt brisen under middagen. De gikk ut i gangen og hun begynte å krangle igjen, så begynte hun å dytte til Jens A. så han fikk spraket borti en lysestake som veltet, den veltet der en kanne med lampeolje hadde ligget og dryppet på gulvet -( strømmen gikk tidligere på kvelden og de tente på masse lys og parafinlamper for å kunne holde middagen- det blei veltet en kanne som stod på gulvet) Det tok fyr i teppet og plutselig brant det overalt. Den nye søsteren hadde noe viktig å fortelle akkurat da brannen startet, så hva det var vet vi ikke. Eva og Jens A. løp opp for å finne Jenny som leika i 2 etasje. Storm fant ikke Cecilie og var hysterisk inne i huset. Pelle ankom ankerseteren for å levere en filmfremviser. Akkurat da brannen startet- han fikk reddet ut Juni. Mer tror jeg ikke det var.... Pelle fant bildene på mobilen til Alex. av Runa, og han blei kastet ut av leiligheten til Bea. Han pakket tingene sine og skulle dra fra hotellet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå