Gå til innhold

lambertseter/nordstrand


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg bor på Holmlia og venter nr 2 18 juli .

 

Har en gutt som er 3 1/2 år .

Har samboer og er 30 år .

 

Du da ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bor på lambertseter. skal kjøpe noe større nå som det kommer en liten en, men blir nok værende her i området. vi har ingen barn fra før. er 27 :)

termin 20 juli :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lambertseter her. Tenker også på noe større men vil bli i omerådet. Har ikke noe hastverk. Mamma-bygge-redet hysteriet har ikke slått inn enda så er enda i moduset at vi godt kan bo her vi bor i starten, men vi får se hvordan behovene mine blir etterhvert:)

Venter nr.1 og har termin 23.juli. 26år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei.

Jeg bor på Skullerud, rett på andre siden av E6:) Venter nr 2 i begynnelsen av juli. Det hadde vært hyggelig å bli kjent med noen som bor i nærheten som venter barn i juli, merker at mannen begynner å bli litt lei av gravideprat og diller;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Da takker jeg for meg:( ble gradvis dårlig og etter en tur til lege, en gang på legevakt og tur til gynekolog etter å nærmest kranglet meg til en hendvisning for ultralyd så ble det dårlige nyheter og tur til sykehuset. Ekstra tøff opplevelse når jeg hadde senket skuldrene og var over de magiske 12ukene. I tillegg ryddet ikke kroppen min helt opp så følte meg ganske Schizofrein noen dager da hodet mitt ikke var gravid men resten av kroppen var.

Ønsker dere alt beste fremover.

Og jeg lærte hvertfall en ting. At når jeg blir gravid igjen skal jeg ikke klage over hverken kvalme, hodepine, bekkenvondt eller noe:)

Smerter og veer uten å få noe igjen for det har jeg erfart er noe skikkerlig dritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så trist å høre..... ;( utrolig urettferdig når slikt skjer. håper du får brukt tiden fremover til å slappe av, og at du om tid og stunder er tilbake når både du og kroppen din er klar for det! *klemmepå*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...