Gå til innhold

Sorel til barn - blir våt på beina??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Junior på 5 går i friluftsbhg, og har Sorel på beina (typen helt vanntett). Men han er våt/rå(?) på beina hver dag etter barnehagen. Andre erfaringer? Har "klaget" der vi kjøpte de, de mener at det ikke er riktig. Skuffet jeg da, trodded de var supre!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sorell skoene er skikkelig dårlig i år. Min gutt blir også våt på bena og skoene er konstant fuktige nedi. Akkurat som kulden og snøen trekker opp gjennom sålen.

En kompis av min sønn har også sorellskoene så da skoene hans sto i gangen her en dag måtte jeg bare sjekke de om hans var likedan og det var de. Kjempefuktig og vått nedi skoen.

Skrevet

Det er ikke det at de ikke puster nok og svette liksom kondenserer nedi der? Jeg ville forsøkt å klage på nytt, men gjør det skriftelig.

Skrevet

Det er ikke det at de trekker vann, det er rett og slett fotsvette.

Hadde Sorel en vinter til gutten min, og det er siste gang. Helt udugelig, for de puster selvfølgelig ingenting siden de er gummierte.

Jeg måtte ta ullstrømpen ut hver dag for å tørke den.

Så dere har nok ikke noe å klage på, desverre.....

Skrevet

Vi har prøvd Sorel, Kamik og har no Reimasko av lignande type. Og alle har blitt våte inni. Reimaskoa er dei verste hittil, skikkelig våte inni kvar dag, og hittil i år har det vore tørr og fin snø. Det er nok som noen her seier fordi skoa puster dårlig, så dei blir klamme inni. Så etter jul blir det nok "vanlige" vintersko...

Skrevet

Sønnen min hadde Sorel sko for et par år siden.Han var alltid våt på bena... Så de skal jeg ALDRI kjøpe igjen....

Så nå sverger jeg til cherrox og kjøper viking vintersko når de er på tilbud!!

Skrevet

Har hatt sorel til begge mine (9 og 2 år) både i fjor og i år. Er kjempefornøyd med dem! Det eneste man må huske på er å ta ut ullsokken og passe på at den tørker etter at barna har vært ute. Det dannes kondens mellom det gummierte laget og ullsokken når varm fot treffer kald snø. Kondensen tørker ikke opp om ikke sokken blir tatt ut, da trekker det bare igjennom sokken.

har ikke hatt andre sko som har vært like varme på iskalde dager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...