Gå til innhold

Pila -->>

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmm, lurer bare på om du er i jobb eller har noen venner og hobbyer jeg, synes du er flittig og pålogget her hver gang jeg er pålogget her... Nå er jeg i perm da, og er her innom ganske ofte :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig ikke. Jeg bor her.

hurtigsvarende hilsen,

Skrevet

Hvis du er i perm burde du kanskje tilbringe mer tid med barnet ditt istedetfor å overvåke pilas aktiviteter her inne?

Skrevet

Jeg er ikke pila, men nettopp på grunn av sånne som deg HI foretrekker jeg å være anonym.

Hvorfor kan du ikke passe dine egne saker?

Skrevet

VISSTE noen kom til å svare dette! Sååå dibbisk av deg!

Gidder ikke sitte ved vogna eller sengekanten når barnet mitt sover, bruker du å gjøre det kanskje, 2125? Dessuten vil jeg ikke kalle det overvåkning.. Bare lurte.. Hi

Skrevet

Ja, for på dette forumet er man jo kjent for å passe sine egne saker... Sååå ditto... 21:30 Hi

Skrevet

Ha ha! "Bare lurte"??? "Har du ikke jobb, venner og hobbyer?"

Det kalles ikke å "bare lure", det kalles spydigheter!

Skrevet

Du har nå tydeligvis ganske god kontroll på hvor mye pila er her. Og jeg finner det ganske merkelig.

Skrevet

Og SÅ?? Ja, jeg bare lurte på om hun ikke hadde jobb, venner og hobbier... Var ikke deg jeg spurte i utgangspunktet, så jeg råder deg til å følge rådet til annie nedenfor her, å passe dine egne saker 2135

Hi

Skrevet

Du har nå åpenbart heller ingen venner eller hobbyer, siden du har tid til å stalke pila hele dagen.

Skrevet

Tjah... Når de fleste andre er anonyme, biter man seg merke til de som er aktive og har nick..

Og hva var merkelig?? Tror du jeg er en stalker kanskje?

Hi

Skrevet

Nei, det er nok bare du som er Viggo Venneløs og derfor må bruke tiden din som stalker for å få dagene til å gå.

Skrevet

Nei har ikke tid til det når jeg stalker pila 2140... Snakk om prioriteringer.. Hi

Skrevet

Litt PMS symptomer i dag HI? Litt kranglete?

Skrevet

Jeg finner det merkelig at du henger deg sånn opp i en bruker på et nettforum. Litt trist, faktisk.

Skrevet

Neeh, vil ikke si det. Er ikke særlig kranglete, bare litt nysgjerrig egentlig. Må da være lov det vel?

Grunnen til at jeg merker meg ved pila er at hun er at hun virker som en av de mest intelligente her inne, og er den som som regel har de mest intelligente svarene samtidig som hun er nøytral og nøktern, ikke slik som de andre dibdamene.. Nå vet ikke jeg om hun svarer ano dersom hun har lyst til å være drittkjerring da.

Jaaaaah, nå høres jeg kanskje ut som en stalker likevel??

Hi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...