Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #1 Skrevet 14. desember 2010 når sov deres barn borte for første gang? vi har en 8 mnd baby og jeg er litt usikker på om jeg skal la henne sove hos bestemoren og bestefaren mens vi er på julefest om 2 uker... er det for tidlig å forlate et barn når det bare er 8 mnd? Jeg kommer til å stelle henne og legge henne før vi drar(alså hos besteforeldrene..)
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #3 Skrevet 14. desember 2010 Den store var 18 mnd og den lille 14 mnd. Hadde ikke behov før.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #4 Skrevet 14. desember 2010 Det går helt sikkert bra. Det er alltid verre for foreldrene enn for barnet! Kos dere på fest!
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #5 Skrevet 14. desember 2010 ja jeg kjenner jeg gruer meg...skal ikke drikke så om det er noe kan jeg hente barnet.. men uansett så er det grusomt å dra fra henne...hun har bare vært borte fra meg i et par timer før..
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #6 Skrevet 14. desember 2010 Eldste var 18mnd og yngste var 20mnd første gang de sov borte uten noen av foreldrene sine.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #7 Skrevet 14. desember 2010 Her var poden omtrent 6 måneder første gang, han var veldig fortrolig med mormor og morfar fra før. Vi var på helgetur, det jeg husker mest var hvor sprengt jeg ble og hvor lite romantisk det er å pumpe seg i sengen om kvelden. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå