Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #1 Skrevet 14. desember 2010 Jeg har i alle år vært plaget av mye nerver under eksamen, og på muntlige/praktiske eksamener er det ekstra ille. Klarer ikke styre det, og får høre at jeg virker for usikkker. Nå er jeg kjempedeppa etter at jeg strøyk, skal ha teoretisk eksamen senere denne uken også og klarer ikke motivere meg til å lese lenger:/ Er bare kjempedeppa og griner av alt. Fikk nettopp melding av mamma og søstera mi om hvordan eksamen gikk, vet ikke hva jeg skal svare. Vil ikke skuffe folk:/ Får ikke mulighet til å øve før jeg må ta eksamen på ny heller, da øvingslokalene er låst nå.. Føler meg så mislykket:(
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #2 Skrevet 14. desember 2010 Lurer på om det er noen vits for meg å studere i det hele tatt, siden jeg mister hodet helt når jeg er stressa og klarer å gjøre de dummeste feil:( HI
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #3 Skrevet 14. desember 2010 Dette går så bra! Mange har nerver! Og du må ikke tenke på at du skuffer andre! Det er du som skal være fornøyd, ikke noen andre. Nå vet du sånn ca hvordan eksamen var, så da klarer du det neste gang!
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #4 Skrevet 14. desember 2010 Det var dumt at du strøk, men bare en ting å gjøre! Brett opp armene og prøv igjen! Begynn å les til teorien allerede nå slik at du gjør det bra på den og er bedre rustet når den praktiske biten kommer igjen. Du kommer nok til å lykkes til slutt!
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #5 Skrevet 14. desember 2010 Skjønner ikke hvorfor øvingslokalene er stengt? Jeg skal selv ha praktisk eksamen 5 januar og lokalene er åpne i hele julen.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #6 Skrevet 14. desember 2010 For det er andre eksamener der denne uka:/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå