Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #1 Skrevet 14. desember 2010 Jeg får helt vondt i magen av å lese bloggen hennes. 17år og alenemor. Ikke noe galt i det, hun gjør en helt fantastisk jobb, kjempe flink med datteren sin, har et rent og pent hjem, og tenker lengre enn nesetippen. Men hvor i himmelens navn er foreldrene? Hun har jo null avlastning og støtte fra de, moren flyttet mange timer vekk fra henne, og dette fikk hun vite dagen før. Og nå leser jeg på bloggen hennes at hun skal feire julaften alene også. Synes inderlig synd i henne. Hvor i svarte er foreldrene? Hvem i himmlenens navn lar en 17år gammel alenemor sitte alene på julaften? Hun er jo strengt tatt umyndig!
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #2 Skrevet 14. desember 2010 Når man får barn så er det på tide å vokse opp og frigjøre seg fra sine foreldre. Synd at hun er alene, men det er hennes valg
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #3 Skrevet 14. desember 2010 Med eller uten barn. Hadde aldri latt min datter være alene på julaften, enten hun var 17 eller 27år!
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #4 Skrevet 14. desember 2010 Hun er ikke alene. Hun er sammen med barnet sitt
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #5 Skrevet 14. desember 2010 Helt enig med HI Jeg er 28, har 2 barn og sambo. Min mor vil da fremdeles feire jul med meg!! Det er jo det jul handler om!! Får vondt i hjerte mitt!!
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #6 Skrevet 14. desember 2010 helt enig med hi, syntes fryktelig synd i henne. Jeg er 20år, har 2 barn og samboer og mine foreldre vil selvfølgelig feire jul med oss, vi og mine søsken er hos mine foreldre annenhvert år så er vi med samboeren sin familie det andre året. kunne aldri tenkt meg å feire uten familie.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #8 Skrevet 14. desember 2010 Men jeg lurer på,er hun syk? Siden hun skriver at hun ikke er i form til å reise hjem. Har forstått det sånnt at hun bor utenfor Kristiansand mens mora bor i Stavanger?? Jeg hadde nok ikke latt datteren min feire jul aleine jeg da..men de har vel kanskje sine grunner. Synes hun har vært gjennom mye nå, håper 2011 blir et supert år for Linn og Malin!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå