Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #1 Skrevet 14. desember 2010 Må bare rope det ut ett sted Var ferdig utdannet lærer i våres, men har ikke fått jobb her vi bor, er mange om stillingene. Så har gått arbeidsledig og tatt litt ringevikar-timer. På ene skolen som jeg har vært en del på ble jeg nå oppringt og spurt om jeg var interessert i full stilling ut året. Han jeg snakket med sa at de synes jeg virket så dyktig og var så energisk og positiv at de gjerne ville ha meg der. Ble så utrolig glad, sitter fortsatt og gliser! Skal inn og snakke med dem i starten av neste uke og får da evt. begynne like over nyttår. Krysser fingre og tær!
Gjest Supperådet Skrevet 14. desember 2010 #2 Skrevet 14. desember 2010 Stilling ut neste år mener du:) Gratulerer, så morro! Når du har fått den første jobben får du alltid jobb:) Det er den første som er bøygen.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #3 Skrevet 14. desember 2010 Faktisk så mente jeg stilling ut skoleåret , lett å bli så ivrig at man glemmer å ta med alt. Håper du har rett i det siste. Er veldig klar for å jobbe nå! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå