Gå til innhold

Dere som har BUGABOO, vær snill å se hit :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge kan man ha den? Når måtte du bytte den i en annen vogn (alder på barnet)

Hvilken vognpose passer til den?

Er det overtrekk til sportsdelen, evt. kan man kjøpe det separat?

Takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trengte ikke bytte til noen annen vogn.

Da den begynte å bli for liten trengte hun sjeldent vogn. Og da var det paraplytrilla i bilen som fikk prøvd seg uansett.

Vognpose aner jeg ikke, men regner med de fleste.

Selv liker jeg heller dress når de sitter i sportsdelen for å kunne ta de opp på armen eller sette de ned for å leke.

Aner ikke med overtrekk da jeg aldri har hatt behov, men tror det kan kjøpes utenom.

Skrevet

Jeg er avhengig av vognpose, da barnet skal sove i den :-/

...Flere?

Skrevet

Vi har 7 AM posen og den passer perfekt til Bugaboo vognen. Jeg vil si at du kan bruke vognen til barnet er ca 3 år.

Datteren vår er stor for alderen og er 2 år. Hun har gått over til Urban Jungle nå, og lillebror som kommer om ca 1 uke tar over Bugaboo vognen;).

Skrevet

Jeg syns vogna var for liten, kalesjen kræsja liksom i hodet på barnet. Jeg solgte den da gutten vår var 20 mnd. Posen til bugaboo passer bra, evnt den korte til odenwalder (med dun og lammesinn xl eller no heter den)

Du får kjøpt kule trekk til den, bl.a. på ebay. Vi hadde et skikkelig kult et, som jeg også fikk solgt lett i etterkant.

Skrevet

Gutten er 2 år, og vi regner med at han kommer til å bli lei av å sitte i vogn før vognen blir for liten. Vi har en annen vogn til reiser (City Jogger Mini), men foretrekker klart Buggabooen, da gutten sitter høyere og ser bedre.

Vi bruker Voksi Urban posen, den passer godt både i bag og i sportsdel.

Overtrekk?

Hilsen fra en fornøyd kunde.

Skrevet

Forresten, vi bruker ikke kalesjen lenger, for gutten nekter å sitte med kalesjen eller regntrekk på. Gjelder begge vogn, så det er ikke buggisen sin skyld, bare sønnen vår som er litt vrien på sånnt.

Skrevet

Med overtrekk mener jeg sånn trekk man setter over vognposen (?) Som dekker halve barnet på en måte. (Festes i selve vognen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...