Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #2 Skrevet 14. desember 2010 Tipper Cecilie, Dagny + søsteren, Eva og datteren....
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #3 Skrevet 14. desember 2010 Jeg tipper også det... Men jeg er nesten sikker på at Cecilie dør, for da slipper de å spinne videre på den krefthistorien...
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #4 Skrevet 14. desember 2010 Jeg tror Eva,Viktoria og dama til Storm (husker ikke hva hun heter) dør .
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #5 Skrevet 14. desember 2010 Enig i det med Cecilie, så slipper de å bygge videre på den historien. Eva og Jenny kan også tenkes siden det er for mye drama rundt Jens August og de sikkert er dritt lei alle sammen. Da kan han leve ungkarslivet sitt igjen.
LinnisR83 Skrevet 14. desember 2010 #6 Skrevet 14. desember 2010 Tipper Storm og den ukjente søsteren. Og for all del, jenter...husk å ta av tupeen når det brenner! 1.bud!
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #7 Skrevet 14. desember 2010 Ragnhild iallefall, for da får de aldri vite hva det var hun skulle fortelle... Eva, for da blir Jens August enkemann igjen, og sikkert datteren også. Så kan han sitte der og angre på at han er en dritt. Og jeg tror at Cecilie dør.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #8 Skrevet 14. desember 2010 20.21 her Ja var derfor jeg også tenkte Eva og datteren, at da skal liksom Jens August endelig innse hvilken drittsekk han har vært..but to late...
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #9 Skrevet 14. desember 2010 Eh 20.19 mente jeg..altså den første anonym:))
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #10 Skrevet 14. desember 2010 Jeg har ikke sett cæsar på minst ett år? Hvordan er det sesongavslutningen skal være? Ny brann eller?
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #12 Skrevet 14. desember 2010 Oioioi, var det selskap med masse folk der? Hehe, jeg får jo aldri sett på, men det er jo litt morsomt da.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #13 Skrevet 14. desember 2010 Nei nei Ragnhild overlever, for det at hun skulle si noe "lokker" seerne, vi er jo spente på det å gleder oss til det begynner for å få med oss det. Viktoria er jo ikke hjemme så hun dør ikke - men kan bli borte fra serien. Juni dør ikke for hun får en romanse med han Karl Reverud .. Men kan tenke meg at EVA dør. Det blir mye styr med arveoppgjøret hvertfall, det sa de på God morgen Norge i dag.. Eva har jo kontroll på Hermines aksjer osv, så yes, er nok Eva, (håper ikke det) ... i og med at hun gikk opp i andre etasje... Tror kanskje det bare er en som dør ??
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #15 Skrevet 14. desember 2010 Hm åja, men da er det kanskje Dagny da, som endelig har funnet søstern sin.. Dagny og Eva dør nok.. (Håper virkelig ikke Eva dør).. Jens August har jo litt å si når det gjelder manuset (er med å skriver cæsar) så tror ikke han dør. Jenny Augusta dør kanskje ja.. for hun begynner å bli så stor ....
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #16 Skrevet 14. desember 2010 2205 og 2009 er forresten meg, hehe Cæsar-ekspert!
<3 duracellkanin <3 Skrevet 15. desember 2010 #17 Skrevet 15. desember 2010 tipper på at pelle får en "tapperhetsmedalje" eller no sånt!! haha synes jeg ser trynet han da kommer til å bli DEN selvgode fjotten! han er rett og slett så dum. synes svein kan komme hjem snart også jeg!! er liksom ikke cæsar uten han.. men pelle gjør jo cæsar verdt å se han også hehe jeg ELSKER den serien jeg!!!
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #18 Skrevet 15. desember 2010 Ja, hvor er egentlig Svein? Savner han
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #19 Skrevet 15. desember 2010 han stakk fra Bea i brylluppet.. etter det har jo ingen sett han.. og ingen vet hvor han er..
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #20 Skrevet 15. desember 2010 Har lest i et ukeblad at han som spiller Svein har hatt en pause for å gjøre andre jobber. Og han kommer tilbake i neste sesong. Men om det stemmer kan man jo ikke være sikker på Hun som spiller Cecilie skal ut av serien nå. Også kommer det en del nye skuespillere i neste sesong, blant annet en jente som skal spille kjæresten til Goggen. Og Lene aleksandra øien skal ha en rolle som kjendis blogger. Hehe-... God vi er fler som ser på såpe her hehe
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #21 Skrevet 15. desember 2010 kjæresten til Goggen?!?!?!?!?!?!?! hva med Runa da?!?!?! de er jo som skapt for hverandre!!!
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #22 Skrevet 15. desember 2010 hehe......ikke sant. Men vi får nok ikke se Runa og Goggen gifte seg akkurat
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #23 Skrevet 15. desember 2010 Nå er det leng siden jeg har fulgt med, men Juni og Karl Reverud, var det en fleip? Det er jo Karl og co, er det ikke?
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #24 Skrevet 15. desember 2010 Jenny Augusta dør ikke. De visste et lite klipp fra en episode langt frem på god morgen norge og da så vi Goggen og henne
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #25 Skrevet 15. desember 2010 Å, håper du har rett! Den jentungen er så pen at jeg blir glad av å se henne... Dessuten er det alltid gøy når det er barn med i serien...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå