mandel i grøten Skrevet 14. desember 2010 #1 Skrevet 14. desember 2010 Etter mye om og men har jeg altså stått i 43 uker på venteliste for sterilisering. Gubben blir blå av skrekk bare han tenker på å gjøre det selv, derfor valgte jeg. Nå er det to dager til inngrepet, og HAN har begynt å få kalde føtter... Hva hvis noe skjer under narkosen etc. Ville aldri klart å leve med seg selv om noe skjedde med meg patati patata Hjelpe meg. Jeg gleder meg jo ikke, men gleder meg til å ha det overstått. Kunne han ikke tenkt sånn litt tidligere, da??? Sier som min lille niese: Hva er det med menn egentlig?
Gjest cunning stunts Skrevet 14. desember 2010 #2 Skrevet 14. desember 2010 Oj, han er jo interessant - han bruker akkurat et svangerskap-på-max-overtid! Psykologmat, hehe. Hva det er med menn - don't get me started. JEG har nemlig ikke lang lunte i dag.
mandel i grøten Skrevet 14. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 14. desember 2010 Jepp, interessant og dritkjekk;) Hva gjør man ikke for en sånn mann, sier jeg bare!!
Ronja80.mor til 2 Skrevet 17. desember 2010 #4 Skrevet 17. desember 2010 Årests lengste lunte? Bare jeg som blir litt forvirra av metaforbruken her?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå