Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #1 Skrevet 14. desember 2010 Vi har tre barn sammen på 6, 2 og snart 1. Forholdet har skranta lenge, vi har vært enige om å starte i terapi over jul men å holde maska i jula, for ungenes skyld. Men så kom han hjem i går og fortalte at han har funnet leilighet og flytter dit nå den 15. Vet ikke om jeg er lei meg, visste jo det var et mulig utfall at han flyttet, men likevel, flytte ut 15. desember.. hvorfor? Hvor vanskelig er det å vente de to siste ukene, liksom... må si jeg er spent på hvordan denne jula blir nå...
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #2 Skrevet 14. desember 2010 Hjelpes blir helt sjokkert jeg...har han ingen tanker for at han ødelegger for barna...iallefall den eldste vil jo forstå en masse....barnet mitt var 4 år når BF flytta ut og han var helt knust...gråt masse på kvelden....Her ville jeg diskutert med mannen din..hvor vanskelig kan det være å vente 2 uker for ungenes skyld... Syns det her sier mye om mannen...tenker på seg selv...om dere ikke har det helt grusomt under samme tak?? Håper jula går på et vis...
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 15. desember 2010 #3 Skrevet 15. desember 2010 Vi valgte å vente til over nyttår med å flytte fra hverandre. Men kona til broen tok med seg barna å reiste nå fra de i jula. Og han kommer ikke til å se de hele jula.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2010 #4 Skrevet 16. desember 2010 Jeg og min da 7 mnd gamle datter ble "kastet ut" av hans leilighet 2. juledag 2008. Jeg fikk beskjed om å pakke sakene våre og være ute dagen etter, han hadde funnet ei ny (Og dette er en "mann" på 37 år, skikkelig voksent!) Heldigvis skjønte ikke datteren mye av de siden hun var så liten, men sårt uansett.. Jeg føler med deg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå