Gå til innhold

SE HIT! Pass på hvilke kremer/såper dere bruker. (Link).

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har jeg visst lenge! Ingen Natusanprodukter som får komme inn i mitt hus. Ikke Johnson&Johnson heller.

Og ikke Nestle for den sakens skyld. Men det er jo en annen historie....

Skrevet

Det er jo helt sjukt, det er mange merker som er livsfarlige.

Sjekk Redken!! Herregud..

Skrevet

Fy faen.. kvalmt.

Skal bytte ut det meste ser jeg!

Skrevet

Hadde det kommet fra noen uavhengige og ikke noen som TJENER på å svartmale andre så hadde jeg kanskje giddet å ta hensyn til det.

Hvilke såper kjøper dere hvis dere styrer unna Natusan og Johnson & Johnson?

Skrevet

Jeg har aldri brukt de merkene som du nevner 21.42 Har kun brukt babyline til barnet mitt på 5 år. Håndsåpe etc bruker vi nautral.

Men ser jeg må bytte ut en del jeg bruker selv :/

Skrevet

De forskjellige merkene kan jeg ikke uttale meg om, men jeg har lest en artikkel om at lavendel faktisk ikke er bra for barn og ungdom fordi det har innvirkning på hormonene. Dette kan bl.a. gjøre at barna kommer i puberteten unaturlig tidlig. Og det er jo mange babyprodukter som inneholder lavendel - andre får gjøre som de vil, men jeg skal ihvertfall styre unna!

Skrevet

En må vel bruke ufattelige mengder såpe i hvert bad eller ved hver håndvask hvis det skal være livsfarlig slik som du påstår HI. Og om en bader barna med såpe 2 ganger i uka og lar dem bade uten f.eks utenom det, så skjer det nok ingenting så fælt som de derre "snille" såpeprodusentene påstår

Skrevet

Litt her og litt der. Blir ganske mye til slutt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...