Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #1 Skrevet 14. desember 2010 ..på både dere selv og ikke minst barna deres! Natusan, johnson & johnson er FYFY! http://www.cosmeticsdatabase.com/wordsearch.php?query=johnson+%26+johnson
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #2 Skrevet 14. desember 2010 Det har jeg visst lenge! Ingen Natusanprodukter som får komme inn i mitt hus. Ikke Johnson&Johnson heller. Og ikke Nestle for den sakens skyld. Men det er jo en annen historie....
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #3 Skrevet 14. desember 2010 Det er jo helt sjukt, det er mange merker som er livsfarlige. Sjekk Redken!! Herregud..
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #4 Skrevet 14. desember 2010 Fy faen.. kvalmt. Skal bytte ut det meste ser jeg!
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #5 Skrevet 14. desember 2010 Hadde det kommet fra noen uavhengige og ikke noen som TJENER på å svartmale andre så hadde jeg kanskje giddet å ta hensyn til det. Hvilke såper kjøper dere hvis dere styrer unna Natusan og Johnson & Johnson?
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #6 Skrevet 14. desember 2010 Jeg har aldri brukt de merkene som du nevner 21.42 Har kun brukt babyline til barnet mitt på 5 år. Håndsåpe etc bruker vi nautral. Men ser jeg må bytte ut en del jeg bruker selv :/
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #7 Skrevet 14. desember 2010 De forskjellige merkene kan jeg ikke uttale meg om, men jeg har lest en artikkel om at lavendel faktisk ikke er bra for barn og ungdom fordi det har innvirkning på hormonene. Dette kan bl.a. gjøre at barna kommer i puberteten unaturlig tidlig. Og det er jo mange babyprodukter som inneholder lavendel - andre får gjøre som de vil, men jeg skal ihvertfall styre unna!
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #8 Skrevet 14. desember 2010 En må vel bruke ufattelige mengder såpe i hvert bad eller ved hver håndvask hvis det skal være livsfarlig slik som du påstår HI. Og om en bader barna med såpe 2 ganger i uka og lar dem bade uten f.eks utenom det, så skjer det nok ingenting så fælt som de derre "snille" såpeprodusentene påstår
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #9 Skrevet 14. desember 2010 Litt her og litt der. Blir ganske mye til slutt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå