Gå til innhold

Lurer på om jeg er lesbisk.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Overskriften lyder kanskje ganske bombastisk, men det er akkurat de ordene som plager vettet av meg både dag og natt for tiden.

Jeg er 22 år, bosatt i en storby med min kjæreste gjennom 3 år. Vi har to barn på 2 år. Min samboer er på alle måter fantastisk. Han har et pent ansikt, en flott, trent kropp, gyllen i huden, smart, morsom, flink til å hjelpe til i hus og hjem. Vi har alltid hatt et godt sexliv, men jeg har alltid følt "noe" har manglet. Jeg har ofte hørt at jeg er fraværende under akten. Dette har jeg hørt fra dag én, så kan ikke ha noe å gjøre med at tvillingene kom til verden.

Jeg har alltid hørt at vi er et pent par, mange har beundret oss, vi har en god kjemi. Men så har jeg en bestevenninne. En venninne jeg har hatt siden jeg var 18. Vi snakker om alt fra liv og død til sexstillinger. Vi har nærmest identiske grunnverdier, har de samme synene på ting. Vi er begge særdeles åpne og ærlige, og har sterke meninger. Vi gikk begge ut av videregående med toppkarakterer.

Min samboer trener mye, det samme gjør jeg. Det er viktig for oss begge. Det er det også for min bestevenninne. Hun har en flott, trent kropp.

Jeg har fått høre av min samboer at jeg fint velger min bestevenninne overfor ham. Han har spøkt med det hittil. Jeg har likevel hatt seksuelle fantasier om min venninne i en årrekke. Vi har naturligvis sovet sammen i dobbeltseng ved flere anledninger, og ingenting har skjedd, men vi har en skummelt god tone over telefon, SMS, msn og Facebook. Skriver ofte "love you" til hverandre, og overøser hverandre med komplimenter.

Min venninne har ikke barn. Men hun er utrolig delaktig i mine barns liv. Jeg blir ganske rørt når jeg ser mine tvillinger sammen med henne. Hun er vakker både på innsiden og på utsiden.

Jeg føler ganske enkelt en ubeskrivelig kjærlighet overfor henne. Hun er så flott, og jeg liker å pynte meg for henne. Jeg foretrekker at bare vi to går på fest, og det uten min samboer. Hun er singel.

Noen som er lesbiske som kanskje kan sette en slags diagnose på meg? I skrivende stund kan jeg ikke vente med å få en SMS fra henne, men hun er på jobb. Så det tar nok litt tid. Savner henne hele tiden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel egentlig bare du selv som kan definere hva du "er," i den grad det er nødvendig med slike merkelapper.

Skrevet

Akkurat nå kunne jeg trengt en merkelapp mer enn noe annet... Noen andre i samme "situasjon"?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...