Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #1 Skrevet 14. desember 2010 jeg synst det er litt storkrevende av farmor å spør om å ha barne mitt på julaften. selvsagt vil jeg har barnet mitt selv på julaften.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #2 Skrevet 14. desember 2010 hvis dere bor på samme sted er det vel ikke så ille om hun får ha barnet en time eller to på formiddagen..Syns du er litt kjip jeg da
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #3 Skrevet 14. desember 2010 Er enig med deg jeg da.. jeg ville selvsagt også ha barnet mitt på julaften. Men så har ikke vi noe godt forhold i det hele tatt. Og barnet mitt skal være hos bf på julaften. Men uansett, jeg ville hatt barnet selv.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #4 Skrevet 14. desember 2010 sett pris på at dere har noen som bryr seg om barna deres-utakknemmelige!
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #5 Skrevet 14. desember 2010 ein time å to på formiddagen kan hun få, det er ikke det det er snakk om det er hele julaften.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #6 Skrevet 14. desember 2010 Barnefar her har ikke kontakt visst ikke hadde vel han hatt barnet på julaften men så lenge han ikke bryr seg så vill jeg ha han selv. kall meg gjerne egoistisk.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #7 Skrevet 14. desember 2010 si til farmor at du har planer for deg og barnet på ettermiddag/kveld,men at det er koselig at hun vil ha barnebarnet,og at hun kan få ha barnet på formiddagen. god Jul
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #8 Skrevet 14. desember 2010 Er det sånn at BF har ingen kontakt med barnet? For ellers er det jo mer naturlig at farmor ser barnet den juleaften faren har barnet....er det sånn at BF ikke er inne i bildet, så syns jeg virkelig farmor bør respektere at du vil ha barnet selv på selve juleaften... Da ville jeg foreslått at de kunne få se barnet litt på formiddagen juleaften ja...neimen om jeg ville latt besteforeldrene ha ungen om ikke det er BF sin juleaften.....det er jo en dag man vil ha barnet selv,, Håper det ordner seg for dere...
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #9 Skrevet 15. desember 2010 Barnefar har ingen samvær nei. Har tenkt å foreslå det, men tviler på det er godt nok for henne kjenner jeg hun rett. Virker som om hun tror at hun har overtatt samværsretten til far. Jeg er ikke utakknemmlig for at hun bryr seg som du lenger oppe mener, hun har barnet ofte selv om far ikke er med i bilde. men på selveste julaften vil jeg ha barnet mitt selv, hvem vill ikke det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå