Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #2 Skrevet 14. desember 2010 Ingenting. Det får mannen ordne. Det er hans mor
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #5 Skrevet 14. desember 2010 Gavekort på en klesbutikk hu liker så godt. 500,-
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #6 Skrevet 14. desember 2010 To kokkekniver, dusjsåpe, håndkrem (småpakker fra snuppa - greit med noen pakker siden det bare er hun og svigerfar julaften) og så får de en fotobok av snuppa
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #7 Skrevet 14. desember 2010 Jeg har heller ikke peiling. Svigers bor i Spania så ullundertøy passer dårlig:p Hiver meg med på denne tråden jeg..Kom med forslag:)
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #8 Skrevet 14. desember 2010 Sopelime! ;-) HEHE neida... Men hva med å kjøpe henne et gavekort på fotpleie og lignende? De har jo gjerne alt mellom himmel og jord når det gjelder ting og tang.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #10 Skrevet 14. desember 2010 Vi har kjøpt et pledd, og et sånt spa-sett. Likte den med ullundertøy, så kanskje det blir en liten ekstragave da, siden hun er en skikkelig turdame.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #11 Skrevet 14. desember 2010 vi har kjøpt bøker, en om smådyr i ferskvann, en om smådyr i skogen, en eller annen bok om blomster, og en om fugler, og så har jeg skrevet på kortet at "jeg gleder meg til å gå tur i skogen med deg så vi kan titte på og lære om alle dyrene sammen", hilsen barnebarnet hennes. Det skal sies at dette er en svært lite engasjert farmor, så vi håper dette kan gi henne ett lite push og at hun tar hintet som for øvrig ikke er frekt ment -
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå