babygirl<3 Skrevet 14. desember 2010 #1 Skrevet 14. desember 2010 jeg sliter virkelig med å finne på noe å gi barnefar til jul! Har ikke termin før i januar, men han vil ha noe som "betyr" noe, altså blir klær litt kjedelig , og parfyme og smykke fikk han nettopp(til bursdag) så blir litt kjedelig å gi ham det igjen.. DERFOR tenkte jeg å finne noen kule pappating, ingenting betyr vel mer enn det akkurat nå som han skal bli pappa for første gang vel? Men har dere andre noen tips til internettsider eller butikker eller hva som helst, som jeg kan få tak i noe stilig? gjerne pappaklær og pappasmykker ogsånt altså, men ikke noe "random" greier Pris har ikke så mye å si.. Jula er jo nesten her, så begynner å få litt dårlig tid hvis jeg skal bestille tipstipstips? :) Han er 19 år forresten!
Moonfreckle Skrevet 14. desember 2010 #2 Skrevet 14. desember 2010 Hvis du ikke finner noe spesielt, kan du alltids finne et krus som det står PAPPA på. Så kan du jo bare gi han hva som helst annet i tillegg, som er fra deg uten tanke på farsrollen hans. Forresten kan det være noe å finne i bokhandelen, som er speseilt myntet på pappaer... Kanskje det finnes et dataspill hvor man lærer å skifte bleier?? (hvis ikke, burde man lage et!)
babygirl<3 Skrevet 14. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 14. desember 2010 haha hadde vært fantastisk med et sånt spill!! Men tror nesten jeg får det verre med bleieskiftinga enn han, har aldri vært spesielt glad i det selv og han ser ut til å ta alt med baby veeldig lett i forhold til andre mannfolk Men det vil jo tiden vise seg ! men takk for tips får se om jeg finner noe lurt noe, skal jammen meg ikke være lett
Moonfreckle Skrevet 14. desember 2010 #4 Skrevet 14. desember 2010 Da kunne dere jo fint ha spilt sammen!! Fant forresten denne, var jo litt morsom: http://pappabutikken.spreadshirt.no/kontrastskjorte-for-menn-A13454645/customize/color/48
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå