Gå til innhold

julegavetips til barnefar?? STRESSA

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg sliter virkelig med å finne på noe å gi barnefar til jul!

Har ikke termin før i januar, men han vil ha noe som "betyr" noe, altså blir klær litt kjedelig , og parfyme og smykke fikk han nettopp(til bursdag) så blir litt kjedelig å gi ham det igjen..

DERFOR tenkte jeg å finne noen kule pappating, ingenting betyr vel mer enn det akkurat nå som han skal bli pappa for første gang vel? :) Men har dere andre noen tips til internettsider eller butikker eller hva som helst, som jeg kan få tak i noe stilig?

gjerne pappaklær og pappasmykker ogsånt altså, men ikke noe "random" greier :P

Pris har ikke så mye å si.. Jula er jo nesten her, så begynner å få litt dårlig tid hvis jeg skal bestille :o

tipstipstips? :):) Han er 19 år forresten!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du ikke finner noe spesielt, kan du alltids finne et krus som det står PAPPA på. :)

Så kan du jo bare gi han hva som helst annet i tillegg, som er fra deg uten tanke på farsrollen hans.

Forresten kan det være noe å finne i bokhandelen, som er speseilt myntet på pappaer...

Kanskje det finnes et dataspill hvor man lærer å skifte bleier?? :D

(hvis ikke, burde man lage et!)

Skrevet

haha hadde vært fantastisk med et sånt spill!! :) Men tror nesten jeg får det verre med bleieskiftinga enn han, har aldri vært spesielt glad i det selv og han ser ut til å ta alt med baby veeldig lett i forhold til andre mannfolk :P Men det vil jo tiden vise seg ! :)

men takk for tips :D får se om jeg finner noe lurt noe, skal jammen meg ikke være lett ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...