:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 14. desember 2010 #1 Skrevet 14. desember 2010 husker du at jeg spurte om hoste for 1 måneds tid siden og vi tøyset med asma og kols? jeg har fått svar nå, og ironisk nok så er det asma.... hehe.. så nå har jeg blitt supernerd, med asmamedisiner og alt. kanskje jeg burde begyne med briller og bokser som går langt oppe i livet også. så har jeg stilen på plass
Gjest ->>- Skrevet 14. desember 2010 #2 Skrevet 14. desember 2010 Moahaha. Jeg er synsk. Jeg skal begynne å ta betalt for mine tjenester. ...forøvrig er det da ingenting nerdete med astmamedisiner, derimot fungerer de utmerket som partydop. Bare se hva som skjer om du tar fjortendobbel dose ventoline. ;-)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 14. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 14. desember 2010 hehe.. jepp, nå har du fått din synskhet bekretet amsamedisin er det mest nerdete som fins - ihvertfall om man tar med amrikanske filmer i betraktningen fjortendobbler dosen ventoline... hehe.. kanskje jeg ikke trenger å ønske meg baylis til jul alikevel
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 14. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 14. desember 2010 bekreftet skulle det stå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå