Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #1 Skrevet 14. desember 2010 Jeg er nybegynner på dette området, men har nå chattet med en hyggelig mann i tre måneder nå snart.. Skal møte han neste uke:) Jeg kjenner at jeg gruer og gleder meg samtidig, tenk hvis han er alt annet enn det han har fortalt og jeg forestiller meg.... Noen her som har møtt mannen i sitt liv på denne måten?? Gode råd?
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #2 Skrevet 14. desember 2010 Trodde aldri det skulle skje, men etter et års tid, å noen møter med menn som ikke har vis seg å være drømmemannen så fant jeg han ;o) Vi snakket på siden der noen mnd., å så videre på sms. Vi møttes etter det hadde gått 7 mnd. Etter det har det bare vært oss. Men vi datet et halvt år før vi ble kjærester da. Så vi har brukt god tid på å bli kjent med hverandre. Det tror jeg har vært veldig viktig. Men vet at det er ikke mange mannfolk som har så stor tolmodighet.. Men vær deg selv! Det er vel det viktigste. Å vær tolmodig! Men kanskje er du heldigere enn meg å møter mr. right på første date? ;o)
Sa-Nata-Ana *med bestemorpupp* Skrevet 14. desember 2010 #3 Skrevet 14. desember 2010 Jeg møtte mannen min på Match faktisk :-) Vi snakket sammen der i rundt 3 uker, og så gikk vi over til MSN. Etter en månedstid med sending av mail og MSN osv bestemte vi oss for å gå på kino, og det sa pang med det samme vi møttes! Jeg bare visste med en gang at han der skulle jeg ha, koste hva det koste vil. Høres sikkert teit og klisjeaktig ut, men sånn var det faktisk :-) Selv om vi chattet sammen ved hvert ledige øyeblikk så hadde vi likevel mye nytt å snakke om. Mitt beste tips er å ikke late som du er noe du ikke er. Vær deg selv, og vær frekk og freidig, smånebbete eller erten, eller rolig. Vær akkurat slik du pleier. Kjemien kan jeg ikke gi deg noe fasit på. Enten er den der eller så er den ikke. Lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #4 Skrevet 14. desember 2010 jeg er gift med en jeg møtte på den måten og har vært det i over 4 år. Måtte møte en del frosker før jeg fant prinsen. Er ikke alle som er det de gir seg ut for og særlig er det noen som er utrolig veltalende og sjarmerende når de sitter foran skjermen, men du verden så manglende sjarm irl. Ikke ha for høye forhåpninger, men se på det som en mulighet til å bli litt bedre kjent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå