Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #1 Skrevet 14. desember 2010 Mister respekten for folk, både menn og kvinner, som knuller rundt på den måten. Klare å ha seg med to kvinner i løpet av de få dagene han var i Sverige. Lurer på om han også fikk gjort det han skulle? Synes jeg ser reaksjonene dersom det hadde vært en kvinne som hadde hatt seg med to mannfolk på den korte tiden. Det hadde nok blitt bemerket, ja!
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #2 Skrevet 14. desember 2010 Eh, akkurat som om det ikke finnes kvinner som har gjort akkurat det samme? Folk kan vel få ha seg med så mange de vil vel, og i løpet av så kort tid de vil. Så lenge de ikke skader noen andre så ser jeg ikke problemet. Om det viser seg at han faktisk har voldtatt så handler det om noe helt annet enn å være manslut..
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #3 Skrevet 14. desember 2010 Ehh..det stinker bakholdsangrep lang vei av denne saken. Hvorfor i pokker skal Assagne være så uforsiktig og dum når "yrket" has er så risikofylt?
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #4 Skrevet 14. desember 2010 Fordi han er en mann og de tenker med pikken. Derfor.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #5 Skrevet 14. desember 2010 Enig med deg 1641, det litt bekymringsverdig å se hvor mange tråder USA faktisk drar i... det har jo sikkert INGEN sammenheng med disse falske anklagene... Og de facebook statusene til hun ene "Jihuu jeg har knullet en kjent person" Er jo TYDLEIG tegn til anger...
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #6 Skrevet 14. desember 2010 Vel siden han nå er blitt såpass kjent så mangler han nok ikke på tilbud, kunne vært litt artig å sett hva som kom frem i den rettsaken men jeg tror nok at selve voldteksanklagene er fabrikert for at USA skal klare å vinne seg tid til å få han utlevert dit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå