Gå til innhold

Er det mange ungdomsskoleelever her inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller virker det bare sånn, ut fra det lave kunnskapsnivået som framvises? Mulig jeg har gått glipp av noe, og at det er siste mote å demonstrere uvitenhet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ettersom det stadig viser seg at det å kunne lese og skrive ikke er så viktig for mange her inne så er det heller ikke så lett for disse å tilegne seg kunnskap

Skrevet

Jeg er mer imponert over hvor mange dyslektikere det finnes her. Kanskje alle be gravide før de rakk å gå på ungdomsskolen?

Skrevet

Noe sier meg at statistikk burde innføres som en del av matematikkundervisningen i skolen.

Skrevet

Det var det da når jeg gikk på ungdomsskolen i forrige årtusen.

Skrevet

Enig! Det virker som alle prøver å vri på alt som blir skrevet bare for å irritere, evt gjør de det uvitende fordi de ikke skjønner bedre.. Det er ikke alle som bruker lang tid på å formulere seg helt korrekt på en sånn side, man slenger inn en kjapp kommentar - og det må da være greit! Og skrivefeil..so what?? Jeg har selv lagt inn et par kommentarer i noen heftige diskujoner, når det handler om ting jeg faktisk kan veldig godt - og VET at det jeg skriver er riktig. Så skal folk pirke på detaljer, noe som er jævlig barnslig!! Sikkert teit å irritere seg, men folk bør ta seg litt sammen altså..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...