Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #1 Skrevet 14. desember 2010 Jodda, her sitter jeg med verdens herligste og nydeligste baby på 4 måneder. Men når jeg ser på rompa mi i speilet etter fødselen så er det som å se min mors punkterte rompe. Flere?? Rompeøvelser ja takk.
Gjest Skrevet 14. desember 2010 #2 Skrevet 14. desember 2010 Jane Fonda. Hun sto på alle fire i tight drakt og hevet ene foten (som om hun sparket i luften mot taket). Hun hadde nok fin rumpe. Grattis med bebis. Den kan ligge mellom mors armer når du spenner i taket. :-)
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #3 Skrevet 14. desember 2010 Kom deg på hesteryggen og ta noen skikkelig slitsomme ridetimer
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #4 Skrevet 14. desember 2010 Jeg gjør rumpeøvelser i dusjen jeg. Når man sjamponerer eller hva enn man gjør, så har man jo tid til å samtidig trene litt. Jeg står bredt med bena, bøyer knærne som om jeg nesten skal ned og sitte, holder litt, og løfter kroppen saaaaaakte opp igjen mens jeg klemmer sammen rompeballene. Det funker kjempefint det. Kan gjøres når man ser på tv også. Jeg gjør det bare i dusjen for at det skal være en rutine jeg husker daglig og fordi ingen kan se meg der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå