Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #1 Skrevet 14. desember 2010 Et vennepar av oss fikk seg ny badstu for noen uker siden, og inviterte oss med forrige lørdag. De sa de skulle legge ut håndklær like utenfor badstua. Da tenkte jeg selvsagt at det var snakk om store håndklær til å ha rundt kroppen sin, men det var det ikke. Det var kun noen bitte små til å sitte på. Så da vi kom ut av dusjen vår, måtte vi bare gå splitter nakne inn i badstua uten noe håndkle å skjule seg bak. Jeg syntes det var veldig ydmykende. Der inne satt venneparet vårt allerede, helt nakne de også. Neste gang de spør om vi vil bli med i badstua, skal jeg ihvertfall si nei. Får heller skylde på hodepine.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #2 Skrevet 14. desember 2010 De tvang deg vel ikke akkurat til å være naken da, du kunne vel valgt å ha på undertøy eller å si at du ikke ønsket å sitte naken forann mannen hennes. (antar det er det som du ikke likte.) Jeg ville nå ihvertfall ha valgt en av de to tingene i den sitvasjonen
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #3 Skrevet 14. desember 2010 Gå inn i badstua iført undertøy? Ja, det skulle tatt seg ut. Særlig når vi da etterpå måtte ha greid oss uten dette undertøyet ... Og når vi først hadde dusjet og skulle til å gå inn i badstua, var det for seint å trekke seg. Trodde jo det skulle ligge noen store badehåndklær der. Ja, det var nok jeg som likte situasjonen dårligst. Min mann takler nok sånne ting bedre.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #4 Skrevet 14. desember 2010 seriøst? jeg er så prippen at da hadde jeg gått! men det er meg da;-)
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #5 Skrevet 14. desember 2010 Vi var en stor vennegjeng som dro på en del hytteturer før vi fikk barn. Øl og badstue. De som ønsket å sitte nakne, gjorde det. De som ønsket å sitte i undertøy/badetøy gjorde det. La den sitte nakne om de ønsker det, og ta med deg din bikini.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå