Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #1 Skrevet 14. desember 2010 Tok en test i dag, den var svakt positiv! Det vil vel si jeg faktisk ER gravid? Eller kan det være feil? Ser konturen til strek nr to, men den er veldig lys. Herregud, er helt i sjokk. Ble slutt mellom meg og eksen for et par månder siden, og det finnes ikke håp for at vi skal bli sammen igjen. Og nå sitter jeg her da - med en test som mest sansynelig er POSITIV!!!? Jeg har et barn, på 3 år, fra et tidligere forhold. Hva gjør jeg nå? Skal jeg ringe han å fortelle det, eller skal jeg vente? Skal jeg beholde eller ikke? Klarer jeg to barn alene? Hvordan skal dette gå?
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #2 Skrevet 14. desember 2010 Bestill time til legen, ta en ny test. Vent med å fortelle han før du er helt sikker. Hvis det er flere mnd siden dere slo opp så er du vel for langt på vei til å ta abort? Grensen er 12 uker. Man kan klare alt hvis man går inn for det. Snakk med amathea.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #3 Skrevet 14. desember 2010 Skurrer litt her... Enten er du jo 2-3 mnd på vei, så testen burde være krytallklar, eller så er du nygravid og har hatt ubeskyttet sex for noen uker siden med en mann som dumpet deg for flere mnd siden....
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #4 Skrevet 14. desember 2010 Evt så er un så langt på vei at testen blir uklar. Hvorfor kan dere ikke bli sammen igjen da?
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #5 Skrevet 14. desember 2010 Litt ugler i mosen her...... En test slår ut kjempepositiv etter flere uker som gravid.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #6 Skrevet 14. desember 2010 Det er jo ikke sikkert x-en er barnefaren....
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #7 Skrevet 14. desember 2010 Det HAR skjedd i historien at noen kan ha sex sammen, gå på en smell, ETTER at det har blitt slutt, folkens.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #8 Skrevet 14. desember 2010 ja. jeg er gravid med xen. vi var ikke sammen da jeg ble gravid. stygg smell
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #9 Skrevet 14. desember 2010 HI her. Eksen og jeg har trefftes en del etter bruddet, skal vel ikke legge sjul på ubeskyttet sex. Huff. Er fortsatt litt i sjokk. Har snakket med eksen, følte det ble feil av meg å holde ham utenfor. Han mener abort er den beste løsningen, da han ikke ønsker noe barn. Og dersom jeg skulle velge å beholde, ville han ha delt omsorg. Ble litt av en diskusjon. Prøvde å forklare for han at det var noe vi kunne ta når den tiden, var ikke noe poeng i å lage ufred NÅ - om noe som er langt frem i tid. Han ønsket delt omsorg da barnet var ferdig med puppen. Noe jeg personlig mener er alt fortidlig! Han ble ganske så så sint på meg, og sa han ikke orket å prate mer med meg. :-/ Og sa flere ganger, mens jeg prøvde å forklare at vi ikke trengte å bli uvenner og lage ufred, at han trodde aldri vi kom til å bli venner. Han sto på sitt, og sa vi møtes i retten desom jeg valgt å beholde.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #10 Skrevet 14. desember 2010 Hva han sier nå skal du se gjennom fingrene med. Er ikke rat han blir frustrert. La han få litt mer tid på seg, kom nok som et sjokk på han også.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #11 Skrevet 14. desember 2010 Hcg nivået er såpass høyt gjennom hele graviditeten at det er umulig å få uklare tester.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #12 Skrevet 14. desember 2010 Ser ikke hvordan du kan se det som utrolig at du er gravid, når dere har valgt å ha ubeskyttet sex etter bruddet. Men kommer litt ann på når du venter/ventet mensen, har selv hatt et slik resultat, 3 dager over ventet mens, gikk til legen ca en uke etter for å få tatt en test der, den viste negativ, og HCG nivået lå på normalt, null graviditet her, husker ikke hva som hadde slått ut, da legen ga et evig langt foredrag om hvordan en hjemetest kunne vise positiv (alt jeg tenkte på var at det var bra den var negativ, da det ikke passet inn i livet å bli gravid akurat der og da) Gi eksen din tid, og prat heller med han etter at du har vært hos legen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå