Lykkeli & gla ♥ jentene mine♥ Skrevet 14. desember 2010 #1 Skrevet 14. desember 2010 Tenker på f.eks folk i familien som man omgås kanskje en gang hvert skuddår eller venner uten barn som aldri sender ut kort selv? Jeg sender gjerne til "alle" egentlig , men synes det er artig å se hva som er mest vanlig!
Gjest Sekretøsa Skrevet 14. desember 2010 #2 Skrevet 14. desember 2010 Jeg sender til "alle".... men i år skal jeg være så kjip å skrive opp de jeg får fra, så sender jeg bare til de neste år igjen.
Gjest Skrevet 14. desember 2010 #3 Skrevet 14. desember 2010 Sender til famor, mormor og til min forrige arbeidsplass. Sender helt vanlig julekort - ikke noe bilder av ungen. Ingen stor fan av barnebilde-julekort
weihnachtmarkblomstre Skrevet 14. desember 2010 #4 Skrevet 14. desember 2010 Sender til "alle" (hvis jeg sender, kremt). Dvs de av familie og venner jeg har hatt kontakt med oppigjennom, men bare ser en sjelden gang nå, i tilleg til nær familie og venner. De i familien som jeg aldri har hatt særlig kontakt med sender jeg ikke til. Og i disse fb-tider har listen over både gamle og nye venner vokst en del ser jeg... Du sender vel til meg? ;-)
Lemonia Skrevet 14. desember 2010 #5 Skrevet 14. desember 2010 Jeg sender til de vi ikke ser jevnlig.
TøffiTrynet☠ Skrevet 14. desember 2010 #6 Skrevet 14. desember 2010 Mine fem tanter og to onkler får. Pluss min søster og mine foreldre. På mannens side (han har veldig stor slekt...) får de som vi har mest kontakt med. Dvs en tante, en onkel, to fettere og hans mor. Utenom det, får fadderne til barna. Så sender ca. 20 julekort. Alle hjemmelaget, med bilde av barna på.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine♥ Skrevet 14. desember 2010 Forfatter #7 Skrevet 14. desember 2010 Såklart, blomstre- følg med på FB så får vi se;)
blond Skrevet 14. desember 2010 #8 Skrevet 14. desember 2010 Sender til dem jeg ikke har noe særlig kontakt med i løpet av året, men ikke til mange.
husmus &2 Skrevet 14. desember 2010 #9 Skrevet 14. desember 2010 Du kan bare prøve å ikke sende til meg, men du får ikke noe tilbake igjen for jeg kom ikke så langt i år. Hah!
BlåBlå Skrevet 14. desember 2010 #10 Skrevet 14. desember 2010 Jeg tar alltid vare på julekortene vi får, og legger dem i Adventskassen. Disse er selvskrevne når vi skriver julekort året etter. I tillegg sender vi til venner, bekjente og famile vi ikke ser så ofte, uansett om de sender tilbake eller ikke.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine♥ Skrevet 14. desember 2010 Forfatter #11 Skrevet 14. desember 2010 høøøøi, ikke noe i retur??? DEN skal jeg sannelig huske, leeenge altså, knegg knegg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå