Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 14. desember 2010 #1 Skrevet 14. desember 2010 Jeg flyttet i fra samboeren i høst,etter å ha bodd sammen i nesten 2 år. Men vi blir liksom ikke ferdig med hverandre,for vi er utrolig glad i hverandre og vi trenger hverandre av forskjellige grunner..Så vi snakker sammen hver dag,treffes i helgene og han vil at jeg skal flytte ut igjen til han..Noe jeg ikke kommer til å gjøre,da jeg ikke trivdes på den siden av byn.Dette vet han og ser litt på hus/tomter på "min" side av byn. Dette må vel bety at han virkelig har tenkt å satse igjen??For greien er at om jeg spør han direkte om hvor vi egentlig står,så får jeg til svar at vi kan snakkes om det en annen gang,eller han sier at det er så mye greier mellom oss at han ikke vet.. Det er jo grunner til at jeg flyttet,og de er jo vi nødt til å finne ut av om vi skal flytte sammen igjen,men hvordan skal jeg få til å få en dialog med han,når han er så unnvikende? Men jeg blir litt stresset av hele greien,for å være helt ærlig..Er vi sammen/kjærester?Er dette bare en "ting",det som er mellom oss nå?Kommer han noengang til å virkelig snakke med meg? Vet jo at dere ikke kan vite,men er godt å få lufte tankene litt,og kanskje få noen innspill:-)
meg & to små vampyrer Skrevet 14. desember 2010 #2 Skrevet 14. desember 2010 Om han vil at dere skal flytte sammen igjen må han vel kunne snakke litt om det i forkant? Det syns ikke jeg er et urimelig krav...
Musemor med tre søte små Skrevet 14. desember 2010 #3 Skrevet 14. desember 2010 Det var sikkert en god grunn til at dere flyttet fra hverandre, men det betyr ikke at dere aldri vil bo sammen igjen. Har ikke vært i din situasjon, så det er er kanskje til teit at jeg gir "råd". Men slik jeg tenker, bruk til til å finne tilbake til hverandre før dere flytter sammen igjen. Prøv å bare være kjærester en stund først. Det å flytte samme før man har fått orden på forholdet gir større sjanse for at det går galt igjen. Og ikke minst, ikke flytt sammen før dere klarer å snakke sammen. Men som sagt, jeg vet egentlig ikke noe om det. Uansett, lykke til
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 14. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 14. desember 2010 Du har helt rett:-)Det vil rett og slett være idiotisk å flytte sammen igjen,uten å finne ut av ting først!Man bør bare gjøre feilen en gang... Vi er vel kjærester på en måte,men føler det er litt halvgjort iom at vi var samboere,og nå kan vi ikke snakke om slikt engang:-/ Forøvrig så kalte jeg det et fjortiss-spm fordi jeg føler meg som en fjortiss akkurat her,mens vi er over 30 og derfor "bør" vi kunne finne ut av slike ting,eller? :-)
Musemor med tre søte små Skrevet 14. desember 2010 #5 Skrevet 14. desember 2010 Har dere mulighet for barnevakt en langhelg? Ta en langweeken sammen og reis bort. Være bare dere, snakk, spis god mat, gå hånd-i-hånd, være kjærester. Dersom det fungerer, fortsett når dere kommer hjem. Dersom det fungerer bruk sommerferien til å flytte sammen. Og en ting til, man blir ikke for gamme til å stille fjortiss-spørsmål, eller føle seg som en. Og selv og man er over 30, kan man fremdeles trenge et puff i ryggen for å se ting riktig.
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 14. desember 2010 Forfatter #6 Skrevet 14. desember 2010 Han er ikke faren til datteren min,så barenfri har jeg innimellom:) Har snakket om å reise bort,men det må jo passe for begge..Vi får se om vi kan få det til:-) Greien er at jeg blir så usikker på hele fyren..Lurer fælt på hva han egentlig vil...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå