Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #1 Skrevet 14. desember 2010 noen som har noen fione tips??? jeg har bare funnet et oge det er Lasse men min sambo er uenig. når mna slår opp i navneboka her på nettet får man jo opp alle disse "abdulla" og "abraham" osv som jeg er overhode ikke intressert i å måtte lese meg igjennom.jeg ønsker et "norsk" vanlig navn .noen som har noen gode forslag?
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 14. desember 2010 #3 Skrevet 14. desember 2010 Stian Mats Amund Andreas Anders William Sindre Sondre Erik/Eirik Morten Thomas Martin Mikkel Nikolay Herman Henrik Ruben Sigurd Bjørn Sander Kristoffer Aleksander Kai Nils Karl Arthur Erlend Eskil Øystein Inge Øyvind Lars Laurits Marius Henning Fredrik Markus Tommy Simen Simon Aslak
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #4 Skrevet 14. desember 2010 Jeg anbefaler deg å høre med slekt og venner om noen har en navnebok liggende. Den bør være fra nittitallet, eller eldre, så får du alle de flotte norske navnene uten "tull" i mellom. Du dlipper også for Leander og Neander og alle de der nyoppfunnede navnene.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #5 Skrevet 14. desember 2010 Erik Fredrik Aksel Aslak Trym Amund Vetle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå