Gå til innhold

Jenta mi "ser" en mann...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden vi flyttet til nytt sted i sommer, har datteren vår på nå 2 år og 3 mnd ikke likt rommet sitt og vil ikke sove der. Vi har aldri hatt problemer med legging før for hun elsket sengen sin med myke tepper og bamser og virkelig nøt det.

Hun har pekt bort i en krok på rommet sitt og virket redd. Nå kan hun prate ganske bra og prater ofte om en mann. mannen kan være hvor som helst, av og til nede og av og til ved siden av henne. Hun snur seg og sier "mann der på gølve-ikke farlig" Vi må alltid bekrefte at det ikke er noe farlig. Jeg spurte henne hvordan han ser ut så sa hun "nese stor". En annen gang spurte jeg hvilken farge han var: "Gønn". En annen gang:"rød, hvit, gul, gønn, bå, svart,neeei ikke svart".

Vi tror og har opplevd visse ting som gjør at vi tror på at det kan være noen fra "den andre siden"..Som kanskje vil passe på henne. Hva tror dere og hva kan vi gjøre for at hun ikke skal være redd, evnt få han ut av huset.... Noen som har liknende erfaringer??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann.

Barn ser ting, noen av oss mister dessverre den evnen etterhver som vi blir eldre.

Er det ubehagelig så ville jeg absolutt anbefalt en husrens.

Hvor i landet bor dere?

Send meg en pm, jeg kjenner en som kan anbefales på det varmeste.

=)

Skrevet

For min del er jeg veldig glad for at jeg ikke ser, men bare føler noen ganger. Det er ingenting vondt her i huset, men jeg vil ikke hun skal være redd. Sender deg en pm:)

Skrevet

Takk for svarene, det var hjelpsomt!

Skrevet

Jeg ser også noen, det vil si jeg har sett/ser 3 personer... kommer og går, men har sett to av dem så godt at jeg kan forklare godt hvordan dem ser ut :) Aldri følt meg redd. Når eldste var 2 år så han ene mannen her.. snakket til han, og skulle vise meg hvor han sto. Jeg så han ikke, men følte det ble veldig rart at han så noe jeg ikke så... men han var ikke redd han heller :)

Han ser ikke noe lenger, og det er kanskje like greit...

Etter at vi flyttet, har jeg kun hatt antydninger til at det er noen her, men vet enda ikke hvem det er.. har ikke sett de 3 andre her enda, så kanskje de er borte...

(Jeg er ikke ei skrulle fordi jeg sier dette, hehe.. men er ikke flau over å si hva jeg ser og tror på heller :) )

Skrevet

Jeg ville også fått en rensing av huset om datteren deres blir redd av dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...