Gå til innhold

urettferdig....

Anbefalte innlegg

Skrevet

..er det nye favorittordet til gutten min på 3..Veldig mye er urettferdig, og ikke ALLTID han treffer med meningen..:oD Det er uretttferdig at det er Handy Mandy på TV,- når HAN vil ha Mikkes Klubbhus. Det er urettferdig når han må være med på butikken, og han ikke vil, og han heller ikke vil være hjemme alene (ikke at det er et reelt alternativ...)Også ler vi når han bruker det "feil" (er jo så søtt og velsevoksent og så absolut ikke "passende" alltid) og DET er iallfall urettferdig :o)

Storesøster på 7 bruker også urettferdig, veldig ofte,- da ovenfor at "det er urettferdig at *lillebror* får/vinner/skal osv sov".....Og det er definitivt fra henne han har det....

Noen andre med smårollinger med artige ord/uttrykk de bruker :o)??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Faktisk!

Det er noe jeg hører fra datteren på 4 år hele dagen."Det er faktisk barnetv nå,det er faktisk snø ute,jeg er faktisk ikke trøtt nå mamma,jeg skal faktisk i barnehagen i morgen":D

Hehe,de er søte når de lærerer nye ord:-)

Skrevet

He-he....Jeg glemte og si at eldste holder på og "lære seg" og bruke det velkjente "sjø" :o) Ikke med like stort hell altid:o)

Altså, vi er trøndere:o)

Kom igjen,- flere .o)

Skrevet

Lilleknott her på 2,5 år har også noen ord som han nok har snappet opp fra andre;)

Lissom sier han mye- det er nok fra søstrene..

Jeg er opptatt sier han også og det er jo ikke alltid det passer med situasjonen- har nok hørt den fra noen voksne;)

Faktisk sier han også mye på slutten av setningene..

Er jo så mye rart de sier når de er små:)

Skrevet

Smårolling og smårolling, men 12 åringen bruker det ordet EKSTREMT mye! Ikke ler jeg veldig av det heller, ikke spesielt søtt egentlig.... ;o)

Skrevet

Urettferdig og unødvendig går nok igjen her..

Skrevet

Min 2,9 år gamle gutt, har begynte med "vææær så snill" når han vil ha noe.... ellers sier han til stadighet "i alle dager", og hvaskjera bagera :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...