Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #2 Skrevet 14. desember 2010 Miljøarbeider:) Lite relatert til utdanningen, altså
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #3 Skrevet 14. desember 2010 Er det en utdanning du vil anbefale?
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #4 Skrevet 14. desember 2010 Har hovedfag i sosiologi. Jobber med utredninger i NAV! Veldig fornøyd:)
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #5 Skrevet 14. desember 2010 Utredningsjobb i et departement. For tiden i permisjon. Føler at jeg i stor grad får brukt utdanningen min. Det er en god del sosiologer her, og ikke bare samfunnsøkonomer, som mange tror. De som jeg studerte med, er enten blitt forskere, høyskolelærere eller ansatt i et departement, som meg.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #6 Skrevet 14. desember 2010 Veldig interessante fag! Og jeg får jo brukt en del av kunnskapene mine også i jobben min, på tross av at det ikke var utdanningen som gav meg jobben. Hadde jeg bodd nær en stor by, vil jeg tro det hadde vært lettere å få jobb med den utdanningen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå